sobota, 10. december 2011

Sreča

Včeraj sem imela veliko srečo, čeprav se mi takrat ni zdelo tako. Ampak vse bi se lahko končalo drugače.

Ko sem šla v Ljubljano, je, malo naprej od cestninske postaje Log, tik pred mano začelo zanašati avto. Najprej proti odstavnemu pasu, nato nazaj na cesto, ga tam enkrat zavrtelo, nato pa ga je odneslo v jarek ob avtocesti, kjer je pristal na strehi. Tudi njemu ni bilo nič. Ampak, če bi vozila tik za njim, ali če bi ga prehitevala, bi treščila skupaj.

Nato sem šla parkirat pred Fakulteto za zdravstvo. Ker je bilo vse zasedeno sem obračala in zapeljala ne en pločnik, ki ga nisem videla. In z enim kolesom že čez pločnik. Z drugim kolesom sem že skoraj obvisela v zraku. Še centimeter ali dva bi zapeljala nazaj in bi nasedla. Hitro sem našla štiri prijazne fante, da so mi porinili avto nazaj na pločnik.

Nato sem se ustavila pri Zofiji in jo za las ujela, preden je morala od doma.

Ker imam že toliko sreče, upam tudi na srečo pri žrebu. Riba podarja bodi, ki bi bil ravno pravšnji za Reneja. Držte pesti. :)

2 komentarja:

  1. Ojoj, mi grejo kar kocine pokonci, ko tole berem, srhljivo. Tudi jaz sem se včeraj za las izmazala trku z avtom :-o

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, držim pesti:)

    Naj sreča ostane na tvoji strani:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.