sreda, 14. december 2011

Dragi dedek mraz

Prosim prinesi mi outo. Če ga sploh imaš.

Pri risanju je pomagal stric Tine.


Že zdaj me je strah kako bo ko bo Enej v šoli. Da se je spravil k risanju sva rabila dva dni prepričevanja. Pa že dva meseca govori o tej stezi za avte, že dva meseca se, bolj ali manj uspešno, izogiba kaznim in zbira pike in nasploh ne počne (pre)velikih neumnosti. In da sem mu zadevo predstavila tako, da če ne bo narisal, Dedek ne bo prinesel nič, ker ne bo vedel česa si želi.

Jabolko ne pade daleč od drevesa pravijo. :)

2 komentarja:

  1. Kdo pa je v tem primeru drevo? :)))

    Super pismo drugače. Zdaj bo mož z brado vedel:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz, seveda. Čista zmeda od šolarja. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.