sobota, 10. december 2011

5 oktober 2007

Takrat sem začela pisati tale blog. Takrat je bil Enej točno toliko star, kot je zdaj star Rene.
In tako ju bomo zdaj lažje primerjali. Pa ne da tekmujeta, da ne bo pomote.

In ko sem malce pokukala naprej, sem ugotovila, da sem bila pri šestih mesecih, torej čez dva tedna, že na svojih prednosečniških kilah. Zdaj imam še štiri plusa, s tem da sem se prvič bolj zredila med nosečnostjo. Bah. 

Pa še novost. Rene se je včeraj prvič obrnil s hrbta na trebuh. Enej je to storil že pri štirih mesecih.

Enej pa se je odločil, da ne bomo imeli samo Vijolo, še eno Mici bomo imeli. Da bomo tri punce in trije fantje. Bomo videli, bomo videli. :)





5 komentarjev:

  1. Anita, vse najboljše za blogersko obletnico:)

    Juhuhu za obračanje.

    Kile niso pomembne. Počutje je. Jaz sem se pri 12 plus krasno počutila. Bila sem čisto zares srečna:))

    In PS: Si nam mislila po ovinkih kaj povedat o Mici in Vijoli? :))

    OdgovoriIzbriši
  2. no, vidiš, te je slišal, ko si jamrala, da se ne obrača :)))
    Vijola IN Mici? Ja, kul, ja super! od zdaj naprej te tudi jaz vedno pogledam v trebuh :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. He, he.. ni treba gledat v trebuh, dokler mi ne rata dolgčas in ne bo hiška vsaj na vidiku ne bo nič. Čez ene dve tri leta boste lahko začeli. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Rene ni tako vrtljiv sam zato, ker razmišlja, uživa in opazuje. To lažje počne, če leži na hrbtu. Ne vem, zakaj bi se človek obračal na trebuh, razen če si sonči hrbet na plaži.
    Jaz na kavču vedno ležim na hrbtu in tako lažje držim časopise, gledam tevejčka ali dosežem čips (wasabi kelly's mmm). In delim ukaze. Kavo, prosim!

    OdgovoriIzbriši
  5. Če smo čisto pošteni, niti na hrbtu ne leži. Gospod je najraje visoko v maminem ali atijevem naročju. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.