torek, 6. december 2011

Rezultati

Evo, volitve so mimo.
Končni rezultat pa, po moje, porazen. Verjetno najslabši možni izzid od vseh slabih, ki so bili realno dosegljivi. Bah.

Kar pa se tiče naše stranke, rezultati tudi niso najboljši. Ampak ob vsej medijski blokadi in mišlenju volilcev v stilu "ni važno kdo, samo da ne bo Janša", ali strogo za Janša, bi bilo bolje težko.  Se mi zdi pa nedopustno, da smo v teh časih, ko nam postaja prek...to jasno, kako pomembna je ekološka usmerjenost, še vedno ni zelene stranke v vladi. Ampak hej, tako smo volili.

Kar pa se mene osebno tiče, se mi zdi 0,86 % glasov v našem volilnem okraju, pa naj se sliši še tako malo, ogromno. Izračunala sem, da to pomeni približno 750 glasov. In glede na to, da sem imela obljubljenih le šes, sem se bala, da bo pri tem tudi ostalo.

Tako, da se na tem mestu zahvaljujem vsem, ki ste dali svoj glas zame. Žal pa bom takoj tudi, tako kot se v politiki spodobi, prelomila predvolilno obljubo. Torej, dragi moji, toliko čokoladic pa res nimam (več). Bom pa kaj spekla. :)


7 komentarjev:

  1. Anita, se strinjam. Slabše, kot je, že ne more biti (kar se izida volitev tiče). Ampak žal ugotavljam, da res živimo.... eh, se bom raje zadržala komentarjev. In čestitam za toliko glasov!

    OdgovoriIzbriši
  2. brez mene jih bi imela 699 :). Sprejmem tut palačinke z marmelado :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za glasove. :) In trud za boljši jutri. Rezultati pa so tudi po mojem mnenju obupni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko boš že ravno Borutu pekla, pa še dve zame prosim, z Nutelo seveda :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Borut, kukr sm jest vidla, je bil na tvoji glasovnici obkrožen Chuck Norris. :)
    Palačinke pa itak, v soboto. Če bi pa šmorn iz parklčkov, ki je po mojem mnenju boljši kot palačinke, lahko prideta pa kar na zajtrk.

    OdgovoriIzbriši
  6. tisto ni bla moja glasovnica, sem samo posredoval naprej. Sem drugače znan tudi kot največji ljubitelj šmorna v idrijsko-cerkljankski regiji :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. :) Borut, ga bova v soboto. Ker ko sem jaz danes vstala, je bilo že vse prazno. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.