ponedeljek, 20. november 2017

Montaža hiške: Drugi teden

Potem ko je šlo prvi teden vse gladko skozi in je hiška v soboto že stala, lično zavita v cerado, pod smrekico.
Nas je v ponedeljek zjutraj presenetil (no ni nas presenetil, ker je bil napovedan) sneg. Precej veliko snega, kakih 20 centimetrov.

Delo je tako v ponedeljek stalo, v torek pa so fantje že uredili stvari v hiši, skidali streho in pričeli z hidro izolacijo le-te.

Jaz sem nekaj časa sicer opazovala čudovito pokrajino, potem pa sem se skupaj z računalnikom zaprla v kontejner in pripravljala prezentacijo za četrtkovo predavanje.

Ker pa je bilo snega veliko, so na električnem omrežju nastale motnje, in vsakih 5 minut je za 2 minuti zmanjkalo elektrike. Kar pomeni, da je moj kaloriferček bolj slabo grel in me je v kontejnerju presneto zazeblo.

Stanje na mrazu sem ponovila še v sredo zjutraj, v sredo popoldne pa sem se dregetajoča od mraza preselila domov pod kovter, kjer sem z izjemo četrtka preživela še skoraj ves konec tedna.

In zato, je bilo obveščanje o novostih na parceli neobstoječe.

Danes vas zato zasujem s fotografijami napredka, preden se podam na sonce in mraz, pogledati kaj fantje počnejo danes.

V preteklem tednu so tako najprej postavili atiko na streho (če, kot jaz, ne veste kaj je atika: to je tista lesena obroba okrog strehe).
Preko strehe so zabetonirali steber stopnic, da ne bo odmevalo ko bomo hodili.
Zaprli so streho s parno zaporo.
Zaradi stropa v vidni kvaliteti so morali nato električisti preko strehe zavrtati vse preboje za luči in vanje vstaviti cevi, te pa so potem spet neprodušno zaprli v parno zaporo.
Naredili so izpuh za odtoke in predpripravo za dimnik.
Nad tem je sledila toplotna izolacija. 38 centimetrov le-te, položene s padcem, da bo voda lahko odtekala. Nad toplotno izolacijo je sledila še hidroizolacija in protikoreninska zaščita ter preboji za žlebove.

Mislim, da nad to pride samo še zemlja in rastlinje,  ki pa jih sama že vse leto, pridno gojim na balkonu.
















2 komentarja:

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.