četrtek, 9. november 2017

Gradnja hiške: Prvi dan gradnje

Čeprav sem šla v torek zelo pozno spat, sem se včeraj zbudila že ob prvem zvoku Davidove budilke, ki je bila zame še kako uro prezgodnja. Pravzaprav, sem bila presenečena, da sem sploh zaspala in spala tako mirno kot sem, kajti pričakovala sem, da bo noč, kratkosti navkljub, dolga in nemirna.

Ob pol osmih mi je že poslal fotografijo luči iz konteinerja, tik za tem, pa me je že klical Rok iz Ekoarta, da so že na parceli.

Ker se nama je zdelo, da je postavitev hiše nekaj takšnega, kar se zgodi le enkrat ali dvakrat v življenju, sva fantom odobrila dopust iz šole in zato je pot na parcelo trajala precej dlje kot občajno.

Ko smo prispeli, je bilo delo že v polnem teku. 
Začeli so s postavitvijo jeklene konstrukcije, ki je takoj zarisala obris hiške.
Nato so sledile stene spodnjega nadstropja, najprej zunanje, po kosilu pa tudi že notranje. Zvečer smo dobli tudi že prvi del stropa, ki je verjetno edini kos, ki je že v taki obliki, kot bo potem tudi v hiški.

Lepo vabljeni na sprehod čez naš veliki dan.

Več pa na facebooku v skupini "Gradnja v živo".









































Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.