četrtek, 2. november 2017

Recept: Vložene bučke v kisu

Za tale recept je letos že prepozno, bo pa za naslednje leto.

Recept za cukete, kukr jim rečemo doma, ali v kis vložene bučke, je v družini že odkar pomnim.

Prinesel ga je stric iz Italije in z manjšimi prilagoditvami se prenaša po družini že leta in leta.
Recept je super, ker lahko z njegovo pomočjo uporabimo tiste bučke, ki so že malce podivjale in bi jih sicer le s težavo uporabili.

Bučke v kisu lahko uporabljamo podobno kot kisle kumarice. Kot prilogo različnim narezkom, sendvičem, ali celo v francoski solati. Zaradi mediteranskega okusa so odlične tudi kot hitra zimska solata k rižotam, za malce svežine.

Priprava je preprosta, recept pa je pisan na kg bučk, zato sestavine preračunate glede na količine bučk, ki jih imate na voljo.


Bučke olupiš (ali pa tudi ne), razkoščičiš in razrežeš na manjše koščke (približno centimetrske kvadratke).

Na 1 kg bučk boste potrebovali:

12 repkov rožmarina
12 listkov sveže bazilike
3 majhne čebule (šalotke)
2 stroka česna
par celih zrn popra

1 dcl belega kisa za vlaganje +
1 dcl jabolčnega kisa  ( v original receptu je uporabljenih 2 dcl kisa za vlaganje, a meni je tako prekislo)

2 dcl olja (jaz mešam polovico oljčnega in polovico soničnega (mi je škoda samo oljčnega) 
5 kavnih žličk drobne soli

Vse skupaj damo v hladno posodo, prižgemo na srednji ogenj in pustimo da počasi zavre. Ko zavre pustimo, da vre kake 4-5 minut, toliko, da spusti vodo in so bučke še vedno hrustljave.
Pustiš, da se ohladi.

Naslednji dan preložiš v steklene kozarce.
Pazite, da so čisti in dobro zaprti, kaka posebna obdelava pa ni potrebna.

To je to. Dober tek.


























6 komentarjev:

  1. Podobno jaz delam, samo da bučke na tanko na lističe narežem in v kozarce dam še vroče. Zelo dobro je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha, tudi mi smo jih že dali v lističe. Ampak nam bolj pašejo hrustljave kocke. :)

      Izbriši
  2. Ej, škoda, da to šele zdaj objavljaš. Bo počakalo na drugo leto!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sej vem. Cel kup objav imam še od poletja v glavi.
      Ne gre, JBTG. :)

      Izbriši
  3. Pozdravljeni
    Hvala za recept..vode pa je verjetno samo toliko kolikor jo bucke same "spuste".Mislila sem, da jo je treba
    se kaj dodati, da ne bi bilo prekislo.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Z veselem,
      ja, vode nič ne dodajamo. Jo bučke dovolj spustijo in ni prekislo. Sem že prilagodila recept. No, nam ni kislo, če se bo vam zdelo, lahko še vedno zmanjšate količino kisa.

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.