sreda, 29. november 2017

Montaža hiške, tretji teden

Z ravnimi strehami se očitno ni preveč za hecat, je treba kar resno zastaviti.
Očitno.
Saj je bil tudi tretji teden v glavnem namenjen ravno strehi.
Res nam je slabo vreme spet za en dan skrajšalo teden, ampak tega se bomo počasi navadili.

Streha je zdaj tipi-topi.
Odprtina za dimnik je pripravljena, dodatno smo montirali še nosilce za sončne celice, ki jih bo  smiselno kmalu nabaviti, saj sva glavnino ogrevanja zaupala kar električnim radijatorjem (poleg kamina).

Streha je zdaj vodotesna, in tudi zemlja že čaka na zelene rastlinice.
Zdaj pa z vlaknenko že zapirajo zunanje stene, notranje pa pripravljajo za vpih izolacije.

Za soboto smo imeli v načrtu postavljane fasade na kontejner, a nam je tudi to preprečilo vreme.

Naslednji veliki trenutek, ki ga že težko čakamo, pa so okna.
Zdi se mi, da bi se lahko potem kar preselili. Vsaj glede na to, kako topla je hiška že zdaj, ko ni niti oken niti izolacije. Že vidim kako bomo kak dan "kampirali". :)

Kar malce me je presenetilo kako hitro lahko pričnemo tudi z ostalimi deli, tako da sva kar na hitro še dokončno izbrala vso sanitarno keramiko in ploščice.

Sanjske ploščice, o katerih sem pisala v objavi o pripravah na gradnjo (tukaj),  kot zakleto niso izvedjive, saj je v kompletu 13 različnih ploščic, jaz imela pa samo eno od teh. Ta stil z različnimi ploščicami, ki je zdaj moderen, mi je sicer všeč, ampak ga ne bi imela. Tako da sem morala poiskati, druge, za katere sem se povsem z lahkoto odločila, saj so takšne kot sem jih imela že ves čas v mislih. Na moje presenečenje, je ob izrisu tudi David ugotovil, da pravzaprav prav super izgledajo, tako da posebno prepričevanje ni bilo potrebno. :)

Vso keramiko in ploščice sva izbrala s pomočjo gospe Nine v trgovini Trgocev v Logatcu.

Bila sva navudšena nad izbiro ki jo imajo, še bolj kot to, pa nad prijaznostjo in res odličnimi in tehtnimi nasveti, ki nama jih je tekom razgovora ponudila gospa Nina. Za naju si je rezervirala več ur, naredila nama je izrise, svetovala kje si lahko privoščimo varčevanje in kje se splača dati malce več in kupiti res kvaliteno... res, customer service na nivoju. Prodajalce, ki jim vidiš, da jim je glavno vodilo strankino zadovoljstvo in ne preračunavajo v glavi koliko bodo zraven zaslužili, res redko srečaš. Vse pohvale!

Ko sem odpirala predračun sem bila vseeno kar malce nervozna a sem bila sem bila prav pozitivno presenečena. Saj ne da je poceni, je pa manj kot sem pričakovala da bo.

Nameravala sva najprej urediti samo wc zgoraj in "najino" večjo kopalnico spodaj, ampak sva se nato odločila, da že takoj urediva mini otroško kopalnico, saj naju bo kasneje sigurno prišlo precej dražje. Le umivalnik bova poskušala "reciklirati" kar tistega, ki sva ga kupila skupaj s kontejnerjem, pa ga tam ne bomo rabili. V kontejnerju je sicer tudi školjka, vendar ni viseča, in si je prav ne upam dati fantom v wc, ker vemo kako izgleda čez 10 let fuga pod wc-em. Hm, ne, hvala. :) Torej, če potrebujete školjko, jo ugodno prodamo. :)

Včeraj, ko so se zapirale stene, sem najprej nameravala posneti time-laps zapiranja. A sem ugotovila, da nimam polnilca za go-pro, baterija pa je tudi napol prazna, sem se odločila, da grem raje prebujati otroka v sebi in se šla spustiti z bobom. Danes tako namesto gradnje, dobite sankaški video. :)

Novice iz zakulisja pa izvste v skupini Gradnja v živo. 



















3 komentarji:

  1. Lepo napredujete. Ti pa iz lastne izkušnje povem, da je kasneje res vse težje narediti, pa še dražje te pride. Če bo le šlo, sedaj stisnite zobe in denarnico. Midva sva po sedmih letih skoraj na konju z "gradnjo", pa je tudi montažna hiša. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.
      Ja saj vem.. saj je bilo v stanovanju isto.
      Se bova potrudila, da bova vsaj glavnino že takoj uredila čim bolje, nekaj se mora pa tudi počasi razviti. :)

      Izbriši
  2. O, wauw! Kako bo lepo, pa vseeno vam gre dobro v teh vremenskih razmerah. Mojstri!

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.