torek, 14. november 2017

Četrti dan montaže: Likof

Prve dni montaže sem bila sicer navdupena nad potekom gradnje,
sem bila pa še sama nad sabo presenečena, ker sem precej neosebno jemala samo hiško.
Zvečer nisem težko zaspala in ponoči se nisem premetavala.

Ko pa so v soboto dokončali streho in je zgornje nadstropje dobilo, zaradi vidnega lesenega stropa, že skoraj končno podobo, je bilo pa drugače.
Kar povštr bi prinesla.

Z lahkoto sem si predstavljala kamin in strešno okno in veke, ki jih poboža jutranje sonce. Nekako imam občutek, da bomo pogosto spali kar v dnevni. Še David je povedal, da je dobil kar solzne oči, ko si je ogledal ta čudoviti prostor, ki  je že zdaj tako domač, vabljiv in mehek. Že zdaj se zdi kot dom, pa še niti oken nima.

Nekončno sem hvaležna Mateju, ki je za nas narisal ta nori prostor in ga pomaga uresničevati. Šele ko ga vidiš v celoti, spoznaš koliko znanja in občutka za prostor je dal vanj, da je vse to kar smo si želeli in še veliko več. In tudi Mihatu, ki je pri projektiranju ves čas sodeloval in dajal predloge za izboljšave. Sanjski par.

Hvala vama in vajinima ekipama!







































4 komentarji:

  1. vaaaa, sem navdusena, kot da bi bila moja hisa. se veselim z vami. vse lepo,u

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mtka. wiii. Jaz se veselim kar malce z rezerve, ker nikoli ne vem kaj bo šlo še narobe. :)

      Izbriši
  2. Nam pridejo, če bo vse po sreči, iz Ekoarta montirati v začetku decembra in smo že čisto "eksajted":). Smo pa kar blizu vas,v Hotedršici:). Srečno in upam, da čim prej tudi zares prespite v hiši;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu, super Saša.
      Potem smo res praktično sosedje.
      Vas bomo imeli na očeh. Držim pesti, da gre vse po planu.
      Fantje so pa res super, boste videli. :)

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.