sobota, 9. februar 2013

Poslastica dneva NOT: Kavni španski vetrci

Ko sem pred dnevi delala buhteljne, sta mi ostala dva beljaka.
Zamislila sem si, da bi iz njiju naredila španske vetrce, with a twist. Take kavne, kot nam jih je iz Kolumbije prinesel dragi bratec.

Sem jih hotela narediti takole bolj na hitro, brez merjenja sestavin.
V sneg sem natresla malo sladkorja v prahu, zalila s črno kavo in dodala še malo vinskega kamna, ker je tako pisalo na škatlici. Nažličkala sem jih na peki papir in v pečico na 80°C dokler se niso učvrstili.

Ampak očitno sem malce zamočila pri količinah. Ko je iz pečice prijetno zadišalo po kavi sem enega pajsnila. Vse ostale pa že čez minutko zabrisala v kanto. Zna biti, da sem uporabila preveč vinskega kamna in premalo sladkorja. No, ja.. pa drugič.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.