torek, 22. maj 2012

Tekaški dnevnik

Tokrat smo združili kolo in tek.

Enkrat je bil Enej na kolesu in me je preganjal,
drugič sem šla s kolesom v Idrijo, odtekla 15 km in s kolesom nazaj. Malo so me pa bolele noge naslednji dan. :)



Danes bi si morala privoščiti ene intervalčke, ampak me čisto nič ne vleče ven. Bomo videli, če mi bo uspelo zbrati dovolj energije do večera.


Update:
Uspelo je. Čisto zadnja sem bila na progi, nič čudnega, saj je bila že skoraj tema.
Palček Smuk ni bil prav uspešen pri rezanju megle, in je tudi Garmin imel precej težav pri iskanju povezave s satelitom, zato ne gledat razdalji. Končno sem jaz popravila na približno tako, kot pričakujem, da sem jo pretekla.

Tekla sem intervale. 3 minute za ogrevanje, nato pa so si sledili hitri krogi in počasni. 5 -2, 4 - 2, 3 - 2, 2 - 2, 1 - 2.








6 komentarjev:

  1. Oh, Anita, jaz teh tvojih tekaških objav sploh ne berem - imam vedno slabo vest :)
    Ampak zdaj lahko povem uradno - tek ni zame. Kolesarjenje? Ja. Tek? Nope.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oprosti Olivija, ampak tako tudi sebe spodbujam, da grem večkrat na tek.
      Važno, da najdeš nekaj kar ti paše.
      Čeprav, verjetno samo še nisi imela pravega inštruktorja. ;)

      Izbriši
  2. Ti kar piši! Eni beremo, čeprav na Ipadu v postelji pokrita do nosu, ker me že dva dni trese od mraza. Jutr bom tud jaz tekla, pa bo bolje:)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisem bolna. Samo zebe me, ker cel dan sedim in sem preškrta, da bi klimo na topel prklopla :)

      Izbriši
    2. Hi, hi.. pol naj te pa kar zebe. :)
      Pri nas je pa tako toplo stanovanje, da že od februarja ne kurimo ampak luftamo.

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.