ponedeljek, 10. oktober 2011

Kolovrat

Pozni september nam je nudil še toliko lepih dni, da smo končno uspeli skočiti še na Tolminsko in se sprehoditi po Kolovratu. Kolovrat ponuja čudovite razglede na Tolmin in na drugo stran, na Furlanijo, super pohodek in muzej na prostem.

Najprej smo se sprehodili med bunkerji in strelnimi linami, nato pa smo "splezali" še na vrh Pod Klabukam. Drevo na vrhu pa dodobra zlorabili za afnanje pred fotoaparatom.













7 komentarjev:

  1. Ne mi delat skomineeeeeeeeeeeeee :-) Like it a lot!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno! In fino frizuro imaš. In mi smo imeli enakega kengurujčka:)

    Samo malo malo ste oblečeni:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oka, hvala. :) Jaz sem planirala Kolovrat že zelo dolgo. Ko sem videla tvoje fotke sem ga pa postavila na vrh seznama. :)

    Neskončna, He, he.. seveda ker zamujamo z objavami. Še en vikend v vročini imam dokumentrian, preden pridemo do jeseni. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Po moje se nam bo zdaj, na jesen (pa tudi zimo in pomlad) še kako luštalo iskat lepe, malo bolj tople konce, brez megle... Skratka, Primorska bo kot naročena ♥ (če ne bo ravno burja brila :-)). Baje je zelo lepa tudi Kokoška :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz dodajam - Anita, super frizura. Zelo zelo ti paše!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz dodajam - Anita, super frizura. Zelo zelo ti paše!

    OdgovoriIzbriši
  7. Aniiiiiiiiitka, živijo, po malem uresničujem želje. Do Kolovrata še nismo prišli, bili pa smo na KokUški in Vremščici :-)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.