ponedeljek, 8. avgust 2011

Tekaški dnevnik, teden 2- 2 in 3

V nedeljo je bil trening kratek, dooolgčas. :)

Danes je bilo pa bolj zabavno. Glede na vreme sem že nameraval počakati do jutri, potem je pa Rene kar hitro zaspal in sem se ob devetih zvečer le odločila in šla. Ko bi mi kdo pred tremi tedni rekel, da bom že zdaj tako "usekana", da bom sredi noči tekala po temnih cestah oborožena z razno-raznimi led razsvetlavami, mu ne bi verjela.

Kar malce strah me je bilo, ker sem že sredi vasi na cesti srečala žabo. Pred leti sem že stopila na eno tako, mrtvo, že krepko napihnjeno. Še zdaj me včasih preganja tisti občutek, ko sem jo povaljala pod nogo in je kri špricala naokoli. Brrr. Me kar zmrazi ko pomislim. Pa potem ni bilo nobene več.

Če bi me kdo srečal, bi si mislil, da sem malce ku-ku... sem med potjo glasno prepevala, da sem testirala pogovorni tek. 

Danes sem po devetih mesecih tudi prvič pripela nase svojega Foreunnerja, da  bi lahko besede podprla z dokazi. Pa mi ga računalnik ne zazna. Bo treba še malce počakati, da ga prepričam v sodelovanje.
Če bi povezava delovala, bi lahko na zadnjem delu treninga opazili anomalije, saj sem zadnjih 6 minut kar pretekla, brez vmesnih minut za počitek. Mi je nevihta dihala za ovratnik, zadnjih 300 m pa že kar pošteno tekla za vrat.

V tednu 3 me čaka:
1. 3 minute teka, 2 minute hoje, 10 ponovitev
2. 2 minuti teka, 2 hoje, 9 ponovitev
3. 3 minute teka, 2 hoje, 9 ponovitev

Jutri gre Enej spet na morje, tako da bom imela nekaj več časa, če bo vse prav.

2 komentarja:

  1. S temi tekaškimi objavami si me zagrela (no, ne še čisto), da bi prvič v življenju probala tudi jaz. Je pri nas pač res edini šport, ki bi si ga lahko privoščila ne da bi se morala zato kam odpeljat.
    Kapo dol in le tako naprej!

    OdgovoriIzbriši
  2. No, jaz se običajno malce odpeljem, ker tu v moji bližini pogoji niso najboljši zame (sem bolj štorasta, pa se hitro spotaknem ob kak kamen, ki ga sploh ni. :)). Priporočam.

    Je pa res super, ker vzame čisto malo časa, pa čisto poceni je, pa paše imet eno uro samo s seboj, da se nadihaš in sprostiš. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.