ponedeljek, 8. avgust 2011

Prababice

Naša dva fanta imata še tri prababice. Vse tri so že crkljale Reneja, no pa Eneja seveda tudi.

Vse tri so videti vsako leto boljše. Nekoč se bom potrudila in napišem kaj več o njih.

Pranona Frančiška



Prababica Ivanka

Pranona Valerka

6 komentarjev:

  1. o kako so čedne.
    Ravno danes ima naša prababica 87 let :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo prababicam. Moji punčki imata še dve. Mama Štefka je preživela štiri infarkte in veselo skaklja naokoli, dela red in verjetno niti ponoči ni tiho. Mama Gusti pa iz tedna v teden zgleda boljše - jaz jo poznam 15 let, pa ni nikoli zgledala tako dobro, kot zgleda zdaj:)

    Super so!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zofija, čestike vaši prababici. Bi morali skupaj praznovati. Jaz in ona. :)
    Pa še veliko zdravja in na mnoga leta tudi vsem ostalim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res so super prababice! Moji otroci imajo sicer samo eno, je pa ta ena A in bo tudi ravnokar dopolnila 88 let.
    ps: Se veselim zgodbic o prababicah.

    OdgovoriIzbriši
  5. Se bom potrudila, da dobim informacije iz prve roke. Pa še recept za žlikrofe rabim. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.