četrtek, 20. februar 2014

Tekaški dnevnik: Začetek

Čez dobra dva tedna se izteče prvih šest tednov po porodu in komaj že čakam, da začnem trenirati.
Za prvo športno udejstvovanje sem izbrala najlepši tek leta, Nočno 10ko na Bledu, ki je bila tudi zadnje udejstvovanje pred (med) nosečnostjo. Tako imam dobre štiri mesece, da natreniram tek na 10 km. Sem že prjavljenja jeeeej. :)

Začela bom tudi tokrat počasi, po metodi iz knjige "TEK ZA ZAČETNIKE", kot sem začela tudi po Renejevem rojstvu.

Ker vem, da vas je "tam zunaj" veliko takih, ki pravite, da tek ni za vas, da sicer bi zelo radi tekli, ampak vam čisto nič ne leži in tudi mnogo tistih, ki rabite samo malo motivacije, vas vabim, da začnemo skupaj. Lahko samo virtualno, lahko se mi pridružite tudi v živo. Lahko se prijavite, lahko tudi ne, če se boste, vas bom lahko tudi (bolj ali manj) osebno poskušala motivirati.

V vsakem primeru bom treninge sproti zapisovala na blogu, vam pa priporočam, da sledite navodilom.
Boste videli, če se človek loti zadeve na pravem koncu smo vsi "za tek" in vsi lahko premagamo tistih 10 km na Bledu ali kjerkoli drugje.

Kaj pravite? Ste za? Gremo skupaj?




15 komentarjev:

  1. Super, jaz moram tako ali tako spet začet od začetka! :) Riba

    OdgovoriIzbriši
  2. super, mogoče bi bil čas da dam spet superge na noge!

    OdgovoriIzbriši
  3. Juhej. Kar nekaj se nad je že nabralo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo, ravno prav, ker sem tudi jaz nameravala začeti ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau! Mogoče pa še meni rata. Rodila sem en dan za tabo, pa kar oklevam, kdaj pa kako bi spet začela. Ja, blejska nočka 10ka je res čarobna. Kremšnita vabi. :) Hvala za idejo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Da bom jest ena prava taka mama, si dovolim naslendji komentar, jaz vem, da je poletje pred vrati pa to, pa vas vidim kako kukate na bejbike ki nosijo ozko oprijete hlače in vidite vse športne navdušence, kako tečejo, smučajo, prinašajo medalje domov. AMPAK.

    Po porodu smo občutljive. Po porodu so kosti zmehčane. Po porodu še nekaj časa namenjamo vso energijo otroku. Punce take it slow. Ne hitet. Počakte vsaj 6 mesecev. Dejte delat raje dooooooolge, res dolge sprehode. Prestavite plane na oktober.

    Pa ubogite me, imam 3 porode za sabo in 4 otroke. That qulifies for an expert! Tko, zdaj me pa lahko sesuvate :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz se kr strinjam s teboj, poznam kar nekaj mam mnogorodk, ki so se jim rodila toliko posedla, da se malo manj ko še sprehajat ne smejo in ni lušten!

      Izbriši
    2. Zdaj me bo pa zaskrbelo.
      Jaz sem imela sicer največ "težav" po prvem rojstvu. Takrat sem še po dobrem letu, čutila maternico kako mi skače, ko sem šla enkrat skakat na trampolin.
      Po Reneju sem šla poskusiti tečt po petih tednih, pa sem tudi čutila kako mi še skače in sem raje počakala. Po enem tednu sem spet poskusila in je bilo ok.
      Zdaj pa ko tečem za mulci nič ne čutim. Tako da pričakujem da bo ok. Če pa ne bo, bom pa seveda še malce počakala.

      Izbriši
  8. Tashky hvala. ;)
    Na to, da bom še kdaj za v kopalke niti ne računam več ampak jaz si želim v superge pa na sonček. To se mi po doolgi nosečnosti vedno dogaja. :)

    Ampak obljubim, da bomo res počasi počasi začele. Kombinacija hoje in počasnega teka.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajd, jaz nisem ravno rodil, imam pa trebušček, tako da se vam pridružujem... ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo, prav po naključju sem našla tale blog. V nedeljo sem začela teči po 13 tedenskem načrtu (Tek za začetnike)... malo motivacije nikomur ne škodi, pa tudi če je virtualna:) Torej, jaz sem zraven!!

    OdgovoriIzbriši
  11. No, jaz imam doma že malo večjega korenjaka, ki pa kljub skoraj 6 mesecim, še vedno ponoči ne spi več kot 4 ure skupaj. Dnevi so tako kar dolgi in naporni, ker sta še starejši hčerki preventivno doma in ne v vrtcu, do sedaj nisem imela prave energije, da bi se spet lotila teči in sem presrečna, ko mi uspe "notri prinest" solo (torej z vozičkom) sprehod v hitrem tempu čez drn in strn, torej tako da se konkretno zadiham in tudi oznojim. Ampak čutim, da bi zdaj lahko morda poskusila tudi s tekom, počasi … z vsemi vami (in veliiiiko organizacije in časovne kombinatorike...)! :)
    Sicer pa kapo dol, dobre ste

    OdgovoriIzbriši
  12. Jej super.
    Veliko motivacije bo za vse nas.
    Jutri objavim prva navodila, da se lahko pripravimo. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.