petek, 11. oktober 2013

Test: testo v hladilniku

Nenačrtovan, ampak sem vseeno vesela, da sem ga opravila.

Pred dnevi sem namreč zvečer zamesila testo za kruh, potem pa pozabila nanj.
Ko sem se spet spomnila nanj, je bilo že prepozno za peko. Zato sem ga del pospravila v zamrzovalnik, tisti še čaka, del pa sem ga dala v hladilnik in ga spekla zjutraj.

Sem se bala, da ne bo nič iz njega, sploh ker je bil že vzhajan in je potem v hladilniku še enkrat vzhajal in kej je bil zjutraj precej moker sem ga morala še dodatno pomokati in malce pregnesti.

Oblikovala sem štiri hlebčke in jih, glede na to, da je bilo testo mrzlo, postavila kar v mrzlo pečico in jo obenem prižgala na 210.

Čez dobre pol ure je bil kruh pečen. In to lepo počen.

To pa odpira povsem nove možnosti. :)
Verjetno bom zdaj namesto večerne peke vedno raje prakticirala jutranjo peko in bomo lahko za zajtrk jedli sveže žemljice. Mmmm. :)





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.