sobota, 20. oktober 2012

Home sweet home...

Remember?

Po točno enem letu je tale zaplata zemlje končno naša. Birokracija na vrhuncu.
Pot do ljubega domeka bo še dolga, ampak prvi korak je narejen.

No in nekaj naslednjih.

Arhitekta, Mateja iz Biroja Gašperič sva zelo hitro izbrala, izbrali smo eden drugega. Jaz sem se zaljubila v njegovo hišo A, ki sem jo opazila v reviji Delo in dom. Ob srečanju smo se takoj zaštekali. Niti sekundo do sedaj nama ni bilo žal. Njegov način razmišljanja je fantastičen, ideje ena boljša od druge in idejna zasnova je pisana na našo kožo. Komaj čakam nadaljevanje.

Naredili smo že scan terena, ki je kar precej zahteven.

Z nakupom parcele se je projekt hiška se je tudi uradno začel. Plačam rundo!

Aja, če vas zanima naše stanovanje, se pa javite. Počasi ga bomo ponudili na trg.










8 komentarjev:

  1. Wau noro. Za rundo sem takoj :))

    OdgovoriIzbriši
  2. No, se mi zdi, da leto ni šlo v nič.
    V bistvu nam je bil s tem podarjen čas, da smo se lahko temeljito razmislili o vašem novem domu in do variantnih rešitev zavzeli časovno distanco.
    Mislim, da je rešitev, do katere smo se prebili, sicer malce out-of-the-box, a zelo dobra glede na vaše potrebe in glede na ta čudovit prostor, ki me je tako navdušil že ob prvem obisku.
    Tule sem izbrskal moj tedanji zapis: http://www.birogasperic.com/scrapbook/plot-of-land

    OdgovoriIzbriši
  3. Anita, super, čestitam. Za rundo sem tudi jaz. Vedno:)

    In kako super je, ko se takole z nekom zaštekaš. To je zlata vredno.

    Čin, če ste ali boste kaj nazdravljali:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauu ful dobro!! Čestitam :))

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako lep kos zemlje. ČESTITKE!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ej, čestitke! Lepooo.
    Zgleda, da je ne čudovitem kraju!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke! Super parcela je in prepričana sem, da bo na njej stala mega hiška!

    OdgovoriIzbriši
  8. Bravo naši!!!Čestitke!!! In pogumno naprej...juhej!!!!

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.