ponedeljek, 9. januar 2012

Old news


Še zadnjič se vračam v leto 2011
Kratek sprehod čez leto skozi zbirko fotografij, ki so se med letom izmuznile.

Januar
Na Vojskem
Fara

Februar

Zaledenelo Kočevsko jezero

Grrrrr

Njoki
Marec
Realistična gasilska vaja 500 let po uničujočem potresu v Idriji

Realistična gasilska vaja 500 let po uničujočem potresu v Idriji

Realistična gasilska vaja 500 let po uničujočem potresu v Idriji
April
Enej pere avto
Osliček
Sredi dneva smo na bližnjem travniku videli srni, ki sta se lovili.
Na avtovlaku

Na avtovlaku
Maj
Rene je vse večji in jaz z njim

Kolesar
Pikado

Družinski piknik v Beli

Fotka leta

Družinski piknik v Beli

Družinski piknik v Beli
 Junij
Družinski maraton Franja

Družinski maraton Franja

Enej v trenutku ko je izvedel, da je dobil bratca

Ponosni bratec

Prvi sprehod

Prvi sprehod

Teta Daša

Crkljanje pred spanjem
Julij

Rene in Enej z Nono in Nonom

Žur

Dinozavrska faza
Na Kluk

Na Kluk
Avgust

Utrujeni
September
Objemček
Oktober
Na tečaju masaže
 November
Avtopark

Dojenje med maratonom

Mami, fajn laufaj


Pri frizerju

Enej čisti vetrobransko steklo

Home sweet home
Nogice
Ti

Jaz
Zabava

Sovica

Draco spin
Prababica
Dobra voda
Baaa

December
Iz kozarca je najboljša
Ti pokažem kako se to igra
Pri Volku
Fotka leta #2

Hi konjiček

Prvo skupno plavanje

Kvačkali smo
Urban in Enej med igro

Urban in Enej trenutek kasneje
Puzle za odrasle. Tri dni smo se trudili, ni uspelo.

Še zadnja pred novim letom

9 komentarjev:

  1. Anita, tako lušna family ste, wauuuuuuuuuuuu ❤ ❤ ❤

    Kaj pa pomeni "home sweet home"? Sanje ali resničnost?

    OdgovoriIzbriši
  2. Oka, malo obojega.
    Si ne upam še preveč na glas povedati, ker se bojim da bi šlo kaj narobe. Čisto malo sem vraževerna. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau. Noro lepe fotke. Prav fajn se je bilo sprehoditi skozi vaše leto. Nekaj podobnega sem zbirala zadnjič tudi jaz, le da samo "brezčloveške" fotke in za vsak mesec eno. Zaenkrat še sameva v mapi na namizju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Anita, v piko razumem kaj govoriš, sem jaz ista... :-) Pa zdi se mi tudi, da trenutno v podobni situaciji. Pustimo stat, psssssssssssssst. Držim pesti :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fin izbor. Ga je res veselje pogledat. Jaz osebno sem se navdušila nad dojenjem med maratonom in nogicami ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Fin izbor. Ga je res veselje pogledat. Jaz osebno sem se navdušila nad dojenjem med maratonom in nogicami ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Home sweet home:) I like:) Ja, nogice so tudi pri nas in:)

    OdgovoriIzbriši
  8. krasni ste. LP; Maja

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.