četrtek, 8. maj 2008

Pometam

Eneja že zdaj učimo, da je treba za sabo pospraviti.

Takole nam je pometel dnevno sobo preden smo šli na morje. ;)

5 komentarjev:

  1. Vprašajte Eneja, če opravlja podobne storitve tudi za zunanje naročnike. Koliko je čakalna doba?

    OdgovoriIzbriši
  2. Njega sicer nisem vprašala, ampak izpit dobi čez cca 17 let, odvisno od takratne zakonodaje in njegove angažiranosti. Če bo takrat še zainteresiran za tovrstne dejavnsti, pa z veseljem rečem kako dobro besedo zate. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, jaz se pa zaradi bolezni hitro utrudim, tako da samo še zmajujem z glavo ob pogledu na stanovanje. Bi mi prišel prav en tako pridenpometalec :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Waw, a to že pri enem letu znajo? Zakon! Ker Bia tudi ful zmeraj gleda, ko pometam. Upam, da bo šla po Enejevih stopinjah!

    Kaj pa likanje in sesanje? Si že poskusila? (da vem približno kdaj kaj pričakovat) ;)

    (pa ne klicat socialne, sej je sam hec)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ojoj,... jaz sem pa že telefon v rokah držala. ;)
    Drugače pa sumim, da bi jim sesanje znalo it kr hitro dobro od rok, saj je še bolj zabavno kot pometanje.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.