četrtek, 29. maj 2008

Bled

V torek sem imela dopoldne službeno pot v Železnike,
in ker je bilo čudovito vreme, se je mama spomnila, da bi šla z enejem zraven, malo na izlet.

Potem je pa padla ideja, da naredimo izlet konkreten in se odpeljemo do Bleda.

Najprej smo se ustavili v Zg. Luši, kjer sem jaz opravila službene obveznosti, mama in Enej, pa sta se sprehajala med sveže pokoženimi travniki in gledala kužke in traktorje in nabirala rožice.

Nato smo šli do Kranja na kosilo v pizzerijo Buf (njamsi) in malce po nakupih.

S prijetno polnimi želodčki pa smo se popeljali do Bleda in se sprehodili celo pot okrog Blejskega jezera, vmes smo malce nahranili račke, božali labode, namakali noge (in še kaj) v prijetno hladno jezero, se fotografirali...


8 kilska riba (baje da je krap), ki so jo spustili nazaj v vodo. Na drugi strani jezera se je prizor ponovil. Očitno je tale krap res butast. ;)
























Enej ni bil edini pogumni kopalec, je bil pa edini naturist.








Upam, da ne izgleda kot da se otepa ker hoče ven... ravno nasprotno..otepa se, ker hoče, da ga spustim, da bo plaval. Cel postopek je trajal kar dolgo, saj sva najprej namočila smo nogice, pa ni bilo dovolj, nato smo namočili še rito, pa je bil jok ko sem ga hotela potegniti ven, nato smo dali mulca plavati.. in je bil navdušen. Seveda smo ga nato hitro obrisali in toplo oblekli, da se bi se izognili prehladu.


.. super je bilo! Odličen izlet za med tednom če imate čas, med vikendom je pa verjetno preveč gužve.

1 komentar:

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.