nedelja, 18. maj 2008

Doolg dan

Eneja te dni še vedno mučijo zobki in ima pogosto povišano vročino in slabo spi.

Včeraj popoldne pa smo šli še na praznovanje Tijinega prvega in Monikinega (xy ;)) rojstnega dneva, (Vse najboljše dekleti!!!) kar ga je očitno povsem izmučilo.

Takole ga je "avihalu" že ob osmih.

8 komentarjev:

  1. Ma ne no, skor bi se u hlače :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene na nekoga spominja, ma ne bom izdala, na koga :-)))) hahaha!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pol je bil zih dober žur, ne :)

    Cuuukr!

    OdgovoriIzbriši
  4. @tina: jaz sem se tudi komaj zadrževala tam zraven. :)
    @meeya in matejmm: jej, prej mi sploh ni potegnilo.
    @špela: zabava je bila odlična, cel otroški vrtec otrok, čevapčiči pa čokoladna torta, kaj še češ boljšega.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.