ponedeljek, 11. marec 2013

Ustvarjamo: Barva za table

Že ptički čivkajo, da se na Pinterestu dobi vse.

Tako sem nekega dne slučajno naletela na "recept" za barvo za tablo. Ker sem tako barvo že dolgo iskala, a boljše od temno zelene v Bauhausu, nisem našla, sem se odločila, da recept preizkusim.

Recept je sila preprost, bolj preprost skoraj ne bi mogel biti in nad rezultati sem več kot navdušena. Še bomo barvali. Idej je veliko.

Recept je pa tak:

Žlica fugirne mase in tuba akrilne barve (1:10). Dobro premešaš, da je masa homogena in po potrebi dodaš malo vode. Jaz sem jo zamešala kar v steklenem kozarcu za vlaganje, da sem ga lahko zaprla in se barva ne posuši.

Barvate lahko karkoli. Les, steklo, stene... Jaz sem preizkusila najprej steklo.

S selotejpom sem uokvirila prostorček, ki sem ga želela pobarvati. Ga prebarvala, počakala do jutra, da se je dobro posušil, pobrusila s smirkovim papirjem in še enkrat pobarvala. Počakala, da se je posušilo in odstranila selotejp. That's it.

Zdaj moram pa samo še najti "ta tanke" krede za tablo, ker s tistimi za asfalt je skoraj nemogoče kaj napisati.




                                             Moj pomočnik z inovativno kuharsko kapo.



12 komentarjev:

  1. Bravo, da si se lotila namreč! Sem srečala tale recept na pinterestu, tudi pinala sem ga...pa še nič ni nastalo.
    Jaz sem mislila da bi prebarvala eno steno v sobi od tamalčka, samo to bi pa potrebovala malo večji hobok ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, tamalčka imata že dolgo takole pobarvana vrata v sobi. Ampak z ta bauhavsovo zeleno. Bljak. :)

      Sicer se pa ful lepo barva, tako da je na lesu en nanos že skoraj dovolj. Ne gre veliko barve.

      Izbriši
  2. Odlično! Bo treba probat... :)

    P.s.: Tanke krede dobiš na Triglavski 28. Jih mava celo škatlo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšna dobra ideja.
    Kred imam pa tut jaz v šoli kukr hočeš :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Kulsko! ;) Si polna ustvarjalnih idej, bravo.

    OdgovoriIzbriši
  5. oooo ti je uspelo!! super!! moram probat....jaz bi to kar na steno v otroško sobo ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res super ideja! Hvala, ker si delila!

    OdgovoriIzbriši
  7. Gugl me je pripeljal nazaj k tebi:) ej, to je pa super novica! In se da tudi lepo pobrisat kredo dol? Kolk pa stane fugirna masa? Juhej;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Fugirna masa ni draga, ampak je ful malo porabiš tako da če jo hočeš, se mi javi na zs, pa ti jo pošljem.
    Ampak kolikor sem potem še raziskovala, pri nas ne poznamo fugirne mase brez dodane mivke, ampak rečemo temu gips. Tako da mogoče se še bolje obnese z gipsom. Tega še nisem poskusila.

    Na suho se lepo obriše, ne smeš pa preveč drgniti dol ko pereš, ker se spraska. Verjetno bi se bolje obnesla na lesu ali kakem malce bolj vpojnem materialu.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.