sreda, 2. maj 2012

Tekaški dnevnik, 7 - 1-4

Ja, čeprav ni časa za objavljanje, jaz ne mirujem.
Fino je, ker smo vsi doma in se lahko kar pogosto za uro ali pol ure izmaknem in obujem copate.

Tako sem v osmih dneh naredila pet treningov, kar je kar impresivno zame. Nekaj običajnih poti, enkrat na piknik h noni in končno spet Kluče s Tino. Kar dobro sva jo rezali čez vseh 12 rajd, čeprav je bilo vroče in soparno, da se nama je grlo kar lepilo. Še dobro, da je Tina imela sabo pijačo, jaz sem navajena, da imam ponavadi potočke ob poti in nisem navajena misliti na to, da bi jo nesla sabo.

Z krajšim počitkom na vrhu klanca, sva pritekli do konca točno v eni uri. Lani je bil rezultat ena ura in štiri minute brez počitka. Juhej.  

1 komentar:

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.