nedelja, 27. maj 2012

Spomin na prvi maj

Tudi z objav na blogu je mogoče hitro opaziti, da se dnevi daljšajo in so večeri krajši in krajši.
Tako le s težavo "vijugam" med pripravami za spanje, blogom, fotkami, tekom, kvačkanjem, branjem in še kaj bi se našlo, kar sem pozimi brez težav stlačila v včerne ure.

Šele danes mi je uspelo pregledati fotke, ki smo jih napravili med prvomajskim obiskom Arboretuma.

Čeprav smo imeli za prvi maj v planu krajše počitnice na Dunaju, se nam to ni izšlo. Vseeno pa smo preživeli prav prijeten teden. (Če odmislimo dele dneva, ko smo mačku tlačili antibiotike po grlu.)

In prvi maj je bil še posebej lep. Dopoldne smo preživeli v prijetni družbi, v senci sanjsko lepe hišice, popoldne pa smo, kot že rečeno, preživeli v Arboretumu, ki je ena najlepših foto kulis. Zato je prebijanje skozi vse nastale fotke prav mukotrpno delo, ki sem ga bolj napol opravila. Samo, da sem se končno le prebila skoznje.

Tole imamo za pokazat.






















5 komentarjev:

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.