nedelja, 13. november 2011

Varnost v avtomobilu

Ko sem iskala informacije o otroških avtosedežih, sem naletela na zanimivo informacijo.

Otroški avtosedež lahko pripenmo tudi na sprednji sedež. Le povsem nazaj ga moramo pomakniti, da ni otrok preblizu airbaga.

Včasih pride prav, da lahko pelješ še otroke od prijateljic k plavanju. :) Če pa je zadnja klop prosta ga bom jaz sicer še vedno raje vozila zadaj.

3 komentarji:

  1. Zanimivo, tega sploh nisem vedela. Pride pa prav, sploh ker imamo mi VEDNO zasedene vse tri sedeže zadaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. JAz sem pa vedela in videla. Ampak mi vseeno deluje... preveč spredaj:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nežka, že.. ampak tudi zadaj so nevarnosti. Jaz vedno cvikam ko se mi kak Brusov kamijon nalepi za rit.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.