četrtek, 3. november 2011

Dober dan



Pesem, ki spominja na najboljši žur, na najboljših počitnicah.
Klapa, sami glasbeniki. Ubrana posadka Bavarije 45, zasidrane v nekem zalivu na Paklenih otokih. Davnega leta 2005.
Kitare, petje, polna luna in mirno morje. Takrat še mladinci.

Ah, kje so časi. Brez celulita, strij in odvečnega špehca?





Danes je ta klapa "pridelala" že osem mladih pomorščakov. Zadnjega med njimi danes proti jutru.

Dober dan tudi tebi, mali Matevž. Dober dan, vsak dan!

9 komentarjev:

  1. Kako lepo! Ampak Anita, da kar takoj povem - takšnale jaz nisem bila nikoli :)

    OdgovoriIzbriši
  2. wau, lepo. jaz sem pa bila taka, ampak leta 2000 ;) pa mogoče tja do 2004, potem se je pa nehalo :)
    Pa dobrodošel Matevž!

    OdgovoriIzbriši
  3. He, he.. sm pa fejst trebuh not vlekla. :)
    Ampak hecno, takrat se mi je vedno zdelo da sem "debela". Zdaj 10 kil kasneje, se mi zdi, da sem pa čist ok. Razen ko se vidim na kaki fotki. :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Anita, tudi jaz. Samo jaz sem iz plus petnajst pred parimi leti (beri, ki sem zanosila prvič) zdaj na približno isti teži. Ampak moj trebuh :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe. Jaz tudi ne vem, če sem bila kdaj taka. Vsaj tako natrenirana je. In hecno, tudi meni se je takrat zdelo, da sem debela. Deset kil kasneje sem bila pa vsa zadovoljna...

    Ah.

    In - dobrodošel, Matevž.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hehe. Jaz tudi ne vem, če sem bila kdaj taka. Vsaj tako natrenirana je. In hecno, tudi meni se je takrat zdelo, da sem debela. Deset kil kasneje sem bila pa vsa zadovoljna...

    Ah.

    In - dobrodošel, Matevž.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oj, Nežka. Ste se potepali? :)

    Ah, trebuh je in bo vedno moja šibka točka. Še držim se grdo. Res grdo, sigurno bom imela grbo čez enih 10 let.

    OdgovoriIzbriši
  8. ha ha, boga boga želva, ka je naš Simon skoču v akcijo. po moje je še zdej na dnu morja in se trese!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ha, ha.. ka je vidu na Discovery-ju. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.