petek, 7. oktober 2011

Rateče - Planica

Zadnji dan je spet posijalo sonce in morali smo obiskati še Planico. Kar peš smo jo mahnili iz Rateč, po gozdu. Potem smo nekaj časa opazovali gradnjo/prenovo Blovdkove velikanke in vse te zanimive žerjave in bagerje in ta velike kamijone (ki imajo menda svoje ime, ampak jaz ga ne vem). Komaj smo odtrgali pogled in ga usmerili v Letalnico. Enej in David sta se odločila, da se povzpneta do vrha, jaz sem to storila že pred časom, Rene pa ni pokazal kakega zanimanja zanjo. Tako smo se razšli, onadv v hrib jaz pa v oštarijo. ;) V domu RTV Planica sem dobila kavico in fantastičen borovničev štrudl. Njamsi.









Avtoportret

Zasmejta se

Zej pa grdu paglejta

Zej si dejta pa še lupčka


Batery out!


2 komentarja:

  1. Glede na to, da sta oba mojadva bila (oz eden je še) RTV-jevca, smo kar nekaj zim in poletij preživeli tam in me tvoje fotke res peljejo 25 let nazaj :)
    Ok, zdaj, ko sem napisala številko, se mi ne zdi tako kul :)))

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.