torek, 25. oktober 2011

Mama

Biti mama dvema mulčkoma mi niti težko.  Res je, da mi starata in staramama pazita na Eneja praktično vsakič ko le namignem ali pa se ponudita kar sama (včasih jih moram prav prosit, če lahko pride domov :)). Ampak pridejo pa trenutki, ko kot mama izgubim vse dostojanstvo. Ko imamo kar naenkrat vsi en kup potreb, ki jih je potrebno izpolniti takoooj!!!

Že ko sem imela samo Eneja, sem ugotovila, da moram najprej posrbeti zase in šele potem lahko v miru in brez živčnosti poskrbim tudi za vse ostale. Ampak včasih to ni mogoče.
 
Tako je bilo pretekli teden, ko je snežilo. Ko smo prišli domov je mene zeblo in lačna sem bila tako, da sem se že vsa tresla. Enej ves moker, direktno za v bano, Rene lačen in zaspan. Čeprav sem imela pogačo že sestavljeno sem morala še segreti pečico in ko je bila dovolj topla sem komaj še nesla posodo v pečico. Nazaj ven pa sploh. Vmes se pripravljala kopel za Eneja, preoblačila Reneja, mu dala jesti, mu dala še sedemkrat dudo v usta, se preoblekla, namočila noge, pospravila kuhinjo in prepričala Eneja naj prileze ven iz bane in se obleče.

Potem pa pojedla dve porciji pogače. In jaz se čudim, da nič ne shujšam. Pha.

In ne, trenutka ko sem se počutila najbolj razčlovečneno in je bil povod za tale post vam  nisem zaupala. :)

5 komentarjev:

  1. Poznam. Pridejo trenutki, ko se ti zdi, da se boš razčetveril in ne veš več kako bi se zadeve sploh lotil. Ampak na koncu vendarle kar sfolgamo, tako da mame smo na nek način res nadljudje, če mene vprašaš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz pravim da sem kot Kristus. Le da je on delal vino iz vode, jaz pa mleko. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz poznam. Srce si. Tako pač funkcioniramo, na vseh nivojih hkrati. Kaj jaz naredim v najbolj hektičnih momentih? Skrijem se v WC in čakam, da hektika mine (ponavadi nikoli ne in moram intervenirati, dati za jest, preobleči itd.) No, vsaj nasvet je bil...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej, Murakamija ti z veseljem psoodim če hočeš; piši mi na mama.polona@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. He, he.. Tashky.. bom enkrat upoštevala tvoj nasvet. Ampak če jaz kaj poznam moje fante, bom morala kar dolgo čakati, da bo minilo.

    Hvala, sem ti poslala mail. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.