sreda, 31. avgust 2011

Tekaški dnevnik, teden 6 - 1

Danes sem šla tečt že popoldne, a se mi najprej niti ni zdelo tako zelo vroče.
A bolj ko sem tekla, bolj je bilo vroče. Soparno.
Če ne bi imela v avtu vode, bi verjetno padla okoli. Kar lep tekec je bil. Glede na to, da sem se za Ljubljanski maraton prijavila na 21-ko, sem nameravala za eno ponovitev podaljšati tek, a je bilo prevroče sem si presmislia. Pa druj bat. :)

Garmin pravi:
58 minut (48+ deset minut ohlajanja - pozabila izklopiti), 7,38 km, avg pulz. 143, 409 kalorij, avg tempo 7.58 (kar ni realno, ker sem zadnjih 10 minut stala na mestu) me prav zanima koliko je bil dejanski. Bomo videli ko ga priklopim. Kmalu, kmalu... :)

3 komentarji:

  1. Uau, a si se pol res na 21 prijavila? Pridnaaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ja.. 10 že zdaj skor prelaufam in zaradi tega že ne bom izgubljala celega dopoldneva pa se gužvala. Mora biti vsaj malo izziva. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau. No, mi smo takrat vedno tradicionalno prehlajeni in smo se nehali prijavljati:) Bom pa zate navijala!

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.