četrtek, 18. avgust 2011

Tekaški dnevnik, teden 3 - 2, 3

Trening 2 sem opravila v dobri družbi, zato sem med klepetom večkrat zašuštrala minutke. Vse je bilo čisto mimo. Drugače pa super.

Trening 3 sem komaj uspela opraviti. Malce nevljudno sem zapustila družbo in odhitela. Tekla sem z Garminom in sem hotela poštevati nizke "obrate" srca, pa mi nikakor ni šlo. Menda je potrebno za maksimalno porabo energije iz maščobe teči med 60-70% maksimalnega pulza, kar pri meni znese okoli 130 tripov na minuto a mi to nikakor ni uspevalo. To bi bilo čisto prepočasi, tako da sem potem z velikim trudom držala pulz okoli 140. Ker sem imela toliko dela z opazovanjem pulza sem na skoraj povsem ravni podlagi trikrat spodtaknila in skoraj padla. Pet minut pred koncem me je zmotil krčevit otroški jok, zato sem zaključila s (skoraj) šprintom.

Zdaj že tretji dan "zabušavam". Nikakor mi ne uspe dobiti tiste proste urice. No, danes popoldne bi jo, ampak pri 33°C pa ne morem trenirat. Kar je preveč je pa preveč. Zdaj sem dogovorjena za varstvo jutri zjutraj. Upam, da mi bo uspelo.

4 teden je lahek teden za počitek. Gre pa takole:
1. 3 minute teka, 2 minuti hoje, 8 ponovitev
2. 2 minuti teka, 2 minute hoje 7 ponovitev
3. 2 minuti teka, 3 minute hoje, 7 ponovitev

4 komentarji:

  1. Si dobila Garmina nazaj? Tudi jaz sem dobila Polarja s servisa, pa sem ga šla še isti dan hitro probat, pa je isto, se mi kar izkljaplja, ne vem če so sploh kaj naredili :(
    Brez ure sem pa čisto izgubljena!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Špela, da ti ne pravim.
    Sem ga dobila takoj naslednji dan, novega. Garancijska zamenjava.
    Ko sem ga priklopila na računalnik, pa spet ni delal. Potem sem pa zvlekla na plano služben računalnik, je pa delal. Tako, da so mi očino zamenjali povsem dobro delujočo uro. Račnalnik je za zamenjat. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A res al kaj? Pol imaš sedaj novo uro ;) važička ;)
    Mojega Polarčka je pa Marko danes spet nesel na servis. Bomo videli kaj bo sedaj...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja novega, ampak čist lih takega.
    Kar imam več je nov adapter in rezervni pas za utrip, ker sem jim poslala samo uro in kabel. :)

    Držim pesti da ga popravijo, drugače naj ga pa zamenjajo.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.