torek, 16. avgust 2011

33

Ja toliko jih imam. To priznam samo zdaj, pa nikoli več. Lagala se (še) ne bom, priznala pa tudi ne bom. :)
Pa sej počutim se še prav mladostno, ampak za slišat je pa res grozno. A vi veste kolk so eni pri triintridesetih že stari?! Ampak Nutellina torta je bila pa spet dobra. Namočena s kavo, odlično paše le premalo sem jo zalila ker dva deci vode je res veliko za videti in me vedno nafintira.

Enej lahko potrdi, da je bila dobra, saj se je cel splazil v posodo s smetano in Nutello, da ja ne bi kaj notri ostalo. Fajn je blo, ker sem res imela čas še njega tuširat.




Torto pihat sta mi pomagala Enej, ker je bil mojster pri peki, in Tim, ki praznuje jutri in je bil že upravičen do pihanja. Rene je že spal nočni šiht.


Hvala vsem, ki ste mi in ki mi še boste voščili. Pa tudi vsem tistim, ki mi niste pa mi kadarkoli želite dobro. Vse dobro tudi vam! Hvala!

6 komentarjev:

  1. Anita, vse najboljše! In kot si ugotovila, nekateri so pri 33 res stari. Mi se mednje ne štejemo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke, Anita, pa saj vsi gremo za tabo ;) ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  3. oh, 33, šele :) ko boš bližje 40 kot 30 se pa oglašaj :)))
    kul torta, se vidi, da je okusna :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Thirties are the new twenties :-) Trideseta so čudovita, upam da enkrat isto porečem(o) za štirideseta, petdeseta,...

    ✫*¨*.¸¸.✶*¨`*.✫*¨*.¸¸.✶*¨`*.✫​*¨*.¸¸.✶*¨`*.✫*¨*.¸¸.
    Darling, malce z zamudo, a iz ♥, happy brzdej!
    ✫*¨*.¸¸.✶*¨`*.✫*¨*.¸¸.✶*¨`*.✫​*¨*.¸¸.✶*¨`*.✫*¨*.¸¸.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse najboljše!!!

    Jaz sem prejšnji vikend namočila torto s 4dcl kave, pa je bil zgornji del vseeno premalo moker. Samo jaz sem jo uspela tudi le enkrat prerezat. Dobra je pa bila, zelo. Pri nuteli itak težko sfališ. No, za moj okus na celi črti, če dodaš notri banane. :o)

    OdgovoriIzbriši
  6. Olivija: Itak. Eni so stari že pri 25ih. MI bomo pri 70ih še vse mladostne. :)

    Maja: To mi nič ne pomaga. Ko me boste prehitevale bom zadovoljan. ;)

    Zofija: še dvakrat se obrnem pa bom tam.

    Piščanček: Se strinajam. Stara, ampak res stara se počtim pa edino ko grem v šoping za obleke zase. V stvareh, ki jih dandanes nosijo punce "mojih let" si jaz niti iz garderobe ne upam, če slučajno že kaj nesem notr.

    Riba: ja izredno težko je dovolj namočit. Naslednjič bom probala iz obeh srani namakat. Ostalo ni nič, tako da očitno je bila vseeno dovolj dobra. ;)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.