petek, 29. julij 2011

Tekaški dnevnik, teden 1

No, drugi. Prvega sem opravila že pred kakim tednom, ko sva šla na trening z Enejem. Takrat sem ugotovila, da je mogoče pa vendarle še nekoliko prezgodaj. Zdaj sem začela ponovno, v družbi Darije in Neže.

Treninga sem se lotila po knjigi, Tek za začetnike, ki mi ga je priporočila Tina. Ker sem jo, le nekaj mesecev po tem ko je rodila, komaj dohajala, ji zaupam, da je to res dober ponovni začetek.



Začela bom z 13 tedenskim programom teka in hoje, ki počasi pripravi telo na daljši tek. 13 tednov je tudi točno toliko časa kolikor ga imam, da se pripravim na desetko na 16. Ljubljanskem maratonu. Še raje bi šla na polmaraton, ampak bom probala brez pretiravanj. Bomo videli kako se bom takrat počutila.

Začelo se je v sredo:
Minuta počasnega teka, dve minuti hoje. 12 ponovitev, 36 minut vsega skupaj.

Fajn je bilo, pasal je bit pol urce brez otrok, le bogi Rene je bil že zelo laaačen ko sem prišla domov.

Se mi še kdo pridruži?

4 komentarji:

  1. Pridna, pridna. Le drži se programa pa bo bo tud 21ka padla. Če ne prej se pomeriva v Radencih :).

    Si pa pridna s pisanjem, sploh te ne dohajam. Na murčku zdaj vsi trije počivajo jaz pa imam mal zase.
    Karico za Eneja je Urbi lih prej kupu :).
    Papa in se vidimo ko pridemo v Gadavč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tina, sej več kak pravijo.

    Eni grije na murje, drugi pa na murje.
    Loh pa na blog pišemo. Sm si še kr mal cajt vzela dans, nismo šli dopoldne nič ven, smo nameraval it popoldne na Vojsko. Zdaj pa dežuje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Anita, čestitam za treninge. Meni sicer takšen način ne odgovarja. Mi bolj prija daljši in zelo zelo počasen tek, brez hoje.

    Na maraton pa ne grem. Sem se eno leto prijavljala na vse mogoče, pa sem potem zaradi raznih ne-varstev, bolezni in vsega odpovedovala. Brezveze. Za ljubljanskega smo v bistvu že tradicionalno bolni:)

    Tako da tečem samo še za užitek. Nič več za čas, za kondicijo ali postavo, za kolometre. Samo zato, da uživam:)

    Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Neskončna, jaz tudi zdaj prvič, odkar sem ugotovila, da se počasi daleč pride, kombiniram tek in hojo in kar trpim ko se moram ustaviti. Ampak baje je to dobro, da se telo pripravi. Pa da vidimo.

    Na maraton se pa jaz prijavim samo na enega ali max dva na leto samo za vzdušje in motivacijo. Ker grozno uživam pri teku, ampak še bolj grozno sem pa lena, ko se je treba od doma odpraviti in pomaga, da imam cilj. Drugače mi je pa škoda časa in denarja, da bi hodila na vsako prireditev. In ko grem, grem tako, da preizkušam lastne zmožnosti.

    Me pa zdajle ful mika, da bi šla na kak triatlon.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.