petek, 1. julij 2011

1 julij

Prvi julij običajno preživimo nekje na morju in doslej sva še vsako leto oba pozabila, da je ta dan za nas (naju) nekaj posebnega. Prvega julija dvatisočšest smo namreč imeli eno hudo žurko na Bledu in sva postala gospod in gospa.

Ker smo letos po sili razmer (ja, res nam je hudo :).. ) nekateri  (Enej je namreč na morju s staratom in staromamo),ostali kar doma. pa smo se uspeli spomniti celo na obletnico.
From Na željo posameznikov še nekaj od poroke

Od takrat je šlo vse samo še navzgor, še posebej kile. :)

6 komentarjev:

  1. Čestitke! In moram pokomentirat - kak si lepa!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Olivija, BILA. :)
    Ampak vseeeno. Hvala vama. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, čestitke. Midva sva imela pa obletnico par dni prej:)

    Kako pa to, da sta se poročila na Bledu?

    OdgovoriIzbriši
  4. Neskončan: Čestitke tudi vama!

    Bled sva(sem :)) izbrala malo po sili razmer, ker mi na drugi lokaciji kar niso in niso odreagirali tako kot sem pričakovala in sem potem v zadnjem trenutku iskala novo lokacijo in ker mi je na Bled res lepo in sem hotela malce posebno izkušnjo. Obred je bil sicer "na pol poti" na Škofjeloškem gradu, kjer mi je tudi zelo všeč poročna dvorana, ki nekoliko spominja na cerkveno kapelo (ker cerkvene poroke nisva imela).

    Da sva imela zabavo prav na blejskem gradu, je bilo pa več odvisno od sreče kot od pameti. Zanimala sem se namreč za Astorijo in ker so imeli že zasedeno, so mi pondili grad in to po isti ceni kot hotel.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super. Lepe slikice, lepa poroka. Ko sva se midva poročila, je bila pa Minika še zelo majhna in zelo jo je bolel trebušček. Tako da smo vse naredili blizu doma in na hitro.

    In res, vse gre navzgor. Jaz se zdaj trudim, da to kičasto vzpenjajočo se krivuljo uravnotežim in hujšam:)

    Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.