torek, 19. november 2013

Dobrodelnost: Trije zimski botri

Včeraj sem dobila na mail pismo prijateljice z vsebino, ki si jo boste lahko prebrali spodaj.
Ker se mi zdi ideja res dobra in ker imam iz časov kuhanja marmelade res dobre izkušnje z ZPM Moste - Polje, sem se odločila, da sodelujem in da delim pismo tudi med vas, da obdarimo čimveč otrok.

Če se odločite za sodelovanje, se lahko javite meni, ali še raje, kar Ani na: anaraunig@hotmail.com 

Takole gre:

Dragi prijatelji,

pred nami so dnevi, ko naj bi se radostili, veselili in obdarovali. Žal pa je za mnogo slovenskih družin obdarovanje na zadnjem mestu - prej je namreč treba poskrbeti za hrano, obleko in položnice ... Za mnoge družine je decembrska čarobnost postala zgolj topel dom, če ga imajo.

Z Alio in Vanjo že nekaj časa razmišljamo, kako bi otrokom iz socialno ogroženih družin polepšale praznične dni - kako bi vsaj še eno leto obdržale pri življenju Miklavža, Božička in dedka Mraza ... Skupaj smo prišle do naslednjega (preverjenega) načrta:
  • od Zveze prijateljev mladine Moste-Polje bomo dobile pisma oz. želje otrok z njihovimi novoletnimi željami,
  • pisma bomo razdelile med prijatelje, ki se bodo odločili za sodelovanje,
  • vsak sodelujoči bo poskrbel, da bo za otroka ali otroke kupil točno tisto, kar si otrok želi (Ne bojte se visokih stroškov - lani smo poskusno obdarile tri otroke. Dva sta si zaželela Barbiko, en pa darilni bon v Müllerju.)

Če bi radi sodelovali nam do srede, 20.11.2013 napišite, koliko otrok bi obdarovali - me pa vam bomo priskrbele pisma otrok. Potem ko boste nakupili darila, jih lahko dostavite meni (vsaka zbere od svojih) ... lahko pa tudi me prevzamemo darila pri vas, če vam je tako lažje).
Ko bomo imele vsa darila zbrana (najkasneje do 15.12.), jih bomo dostavile Zvezi prijateljev mladine Moste-Polje.

Na ZPMS so nas opozorili, da poleg daril za otroke veliko družin potrebuje tudi hrano. V primeru, da se ne odločite za sodelovanje z nakupom darila, pa so vedno dobrodošla tudi kakšna živila. Sicer pa so živila dobrodošla v vsakem primeru ;-)

Upamo, da se odločite za sodelovanje - nas ne stane skoraj nič, otroku pa pomeni vse na svetu!

Ana, Alia in Vanja

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.