sreda, 11. julij 2012

Izjava tedna

Pogovor. Enej sprašuje:
"Mami, kuk boš ti stara, ka bo Rene jemu pit lit?"
"37"
"Ati, kuk boš pa ti star, ka bo Rene jemu pit lit?
"38"
"Pa, a boš še živ takrat?"
"Jah, ne vem. Upajmo, Verjetno!"
"Pa kaj boš ti takrat?"
"Kak tu misleš, kaj boš?"
"Jah, kaj boš. A boš pradedek, al kaj boš?"

6 komentarjev:

  1. Hahahahaha :)) Tale je pa ena izmed boljših zadnje čase.

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, bosta morala pa fanta res pospešit zadevo, da bi bil lahko pradedek :)

    OdgovoriIzbriši
  3. :)))
    Men je strašansko všeč, ko otroci govorijo v narečju. V vrtcu so imeli enega malege Primorca. Takoj ko je spregovoril, me je že imel.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tina, kako drugače naj pa govori, če vsi okoli njega gavarima pa Idrsku. :)
    Sicer pa dialekt počasi izginja. Saj zavijamo že še s svojimi i-ji in a-ji, ampak besede pa izginjajo. Pozabljamo na štejnge, amrile, ajntle in jih nadomeščamo s stopnicami, dežniki in brisačami. Žal.

    Sicer sem pa jaz ,ko sem šla v Ljubljano, prisegla, da bom kar lepo govorila po Idrsku. Če lahko jaz razumem vas, boste tudi vi mene. Potem sem pa začela delati v McDonaldsu. Ene dvajste minut sem še govorila po naše, potem sem pa preklopila na (kao) Slovenščino. Ni šlo drugače. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.