ponedeljek, 5. marec 2012

Petek

V petek dopoldne naj bi Enej imel zobozdravnika. Zobozdravnica je zbolela in najin zmenek je bil prestavljen. A ker sva se že dogovorila, da ga ne bo v vrtec, smo si privoščili dan za zabavo.

Šli smo v Mejco in povabili še Tijo. Sledil je hud žur.

Izjava tedna je bil tale monolog, v avtu, na poti domov.

"Kdaj se bomo šli igrat k Tiji damu?
Dans, al jutr? Dvi izbire imaš!
Kr dans!"

Jaz sem imela s seboj svojo kvačko in sem med tem žurom skvačkala in kar oddala trak za ušesa. Tija mi je naročila jagodo.














7 komentarjev:

  1. Wauuuuuu, čist' hude fotke, kakšni eksprešni na fejsih, zvezdi No. 1 sta definitivno Enej & Tija.

    Jagode ne bom komentirala splJoh! Kaku zelu je lepa, ustvarjena za Tijo ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Anita, piješ kak čudežni napoj? Otroci imajo žur, zraven imaš dojenčka, pa še trak z jagodko nakvačkaš. Ki Tiji, mimogrede hudo paše. Ta mali so pa itak cukri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, ne... saj nisem celega skvačkala na mestu. Samo obrobo in jagodo. :)

      Face so mulci. Se mi zdi, da bomo večkrat šprical vrtec. :)

      Izbriši
  3. a daj no, zdaj pa pretiravaš. Otroke pelješ na sončka, en ti pridno spi, ti imaš pa še čas za kvačko!!! kje je tukaj pravica :))) carica si, resno!!

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa res, mimogrede en trak, trije mulci, lepo vreme, ena guncnica, noro! To so pa mame!

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinjam, res si super woman! :) trak je č u d o v i t ***
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, zdaj ste mi dale idejo.Naslednjič si skvačkam rdeče ogrinjalo in nakrižcam znak S nanj. :)

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.