sobota, 3. marec 2012

Nedelo

Če še ne veste kaj boste jutri zjutraj brali ob kavi, vam tokrat priporočam Nedelo.
V časopisu boste dobili članek o tem, kako se naše babice - profesorice na Zdravstveni fakulteti trudijo, da bi bili porodi bolj prijazni do porodnic. V njem boste našli tudi našo zgodbo. :)

4 komentarji:

  1. Oooo super.grem takoj k mami po casopis.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tele tvoje objave včeraj nisem videla, sem te pa zjutraj v Nedelu takoj prepoznala. Čestitke za pogum, da si povedala, kar mnoge od mamic zakopajo nekam globoko vase. Sama sem sicer pri obeh porodih imela veliko srečo, vem pa, da je tudi veliko takih, s katerimi so delali res grdo...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, res je bila razlika. Velika.
    Žalostno je, da jim zaupaš, ker misliš da vedo, kako se stvari počnejo. Potem pa tako.
    In težko je stvari sprementi, ker ko greš prvič roditi itak ne veš kako je, ne glede na to kaj ti vsi povedo.
    Šele v drugo in več lahko zahtevaš boljše ravnanje.

    Žalostno je tudi, da veliko mamic misli da je bilo super, ker mislijo, da je hiter porod dober porod. Naravni porod je pa res izjemna izkušnja.

    Zgodbi sem v celoti opisala tudi na blogu:

    http://anitamazgon.blogspot.com/2011/07/kako-sem-prisel-na-svet-enej.html

    http://anitamazgon.blogspot.com/2011/07/kako-sem-prisel-na-svet-rene.html

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.