sobota, 24. marec 2012

Moj škratek in Boba

Rene je danes dopolnil devet mesecev in pridelal tretji zob. In ker dečko ni prav majhen, ga v mojem baby bjornu že kar težko nesem. In sem ravno razmišljala, da moram nekje dobiti nosilko, za nošenje zadaj, ko se je v mojem inboksu znašlo povabilo gospe Urške, lastnice trgovine Moj Škratek, da mi pošlje nosilko, ki jo imajo v ponudbi: Bobo, da jo testiram.

Malce sem se ustrašila, kaj pa če mi ne bo všeč? Ker laže pa ne ciciban. Težko jo bom pohvalila, če mi ne bo všeč. Ampak potem sem se spomnila, da sem že veliko stvari kupila pri njih in ni je bilo ene, s katero ne bi bila nadpovprečno zadovoljna. Moji all time favorite čeveljčki so še vedno njihovi Guccio shoes.

No in sem povabilo z veseljem sprejela. Boba se dobi v nevtralnih barvah in v seksi barvah in vzorcih. Jaz sem si seveda izbrala seksi barve. :) Lilo.

Navodila so super, lično prevedena v slovenščino, s fotografijo za vsak korak. Pa smo testirali. Zabava se je začela že doma pred ogledalom, ko sem ga naložila na hrbet. Ob tem moraš rahlo poskakovati, da lepo sede noter in to se je zdelo Renejčku skrajno zabavno.

Ko sva šla ven, pa sem ga naložila spredaj. V nasprotju z baby bjornom, otrok tu gleda proti tebi in se lahko pogovarjata, hkrati pa se njegova teža lepše razporedi. Vmes sva se še malo dojila, kar v nosilki. Le eno naramnico sem rahlo snela, da se je lahko nagnil na stran in nato je zaspal, (nosilka ima še tako priročno kapuco, da mu, ko zaspi glava ne opleta naokoli). Nosila sem ga skoraj tri ure in prvič v življenju me ni čisto nič bolel hrbet, niti me niso bolela ramena, ki me običajno kar hitro bolijo. Večino teže namreč nosiš na bokih.

Naslednji dan sem vzela sabo še fotografa in sem ga naložila na hrbet. Tudi tokrat sva skoraj eno uro hodila in povsem brez problemov. Enkrat ga bo nesel še David, ki ima bolj zmatran križ, da vidimo, če bo tudi on tako komot nosil. Jaz sem zaenkrat navdušena.

In še ena stvar mi je všeč. Moj dečko je zdaj namreč v obdobju, ko nima več veliko potrpljenja v vozičku. Ko mu postane dolgčas, bi se nosil. In ta nosilka je tako mehka in majhna, da jo enostavno pospravim v košaro vozička in ko se fant naveliča, ga naložim v nosilko.

Ni mi pa všeč kako je videti moj trebuh ko se zlije čez pasove. Me mika, da bi uporabila "liquify", ampak ne bom. Eh... :)

Kot sem predvidevala, je bil moj strah odveč. Izdelek me je navdušil in z veseljem ga priporočim vsem mamica in atijem, ki radi zavijete tudi na brezpotja, se sprehajate v dežju ali se na tak način crkljate s svojim najmlajšim.



  

14 komentarjev:

  1. ooooo zakon! Jaz ravnokar - dobesedno :) - testiram njihov wrap, pa se ne znam odločit med njim in med 3g in sem hudo vesela telega reviewa! Znabit, da bomo imel kar oboje. Wrap za zdaj, ker je prijeten in mehak in tamalga je zmanjkal v sekundi, ko bo večji, pa nabavimo tole nosilkico. Zakon, res! :)

    Tadeja

    OdgovoriIzbriši
  2. Anita, tole s trebuhom poznam... Mislim, da ni kriva "Boba" :) Tudi jaz sem imel podobne težave z enim drugim nahrbtnikom za Simona ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Matej, a češ rečt, de sva mal predebelčkana? :)

      Izbriši
    2. Kje pa... ;) Zgolj to, da ima večina teh zadev to težavo... btw - tudi pri mojem foto-nahrbtniku se pojavlja isti problem...

      Izbriši
  3. No, pol pa uredu. Sam de nisva midva kriva. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene pa zanima tvoj BB. A imaš takega, ki je primeren že od rojstva? Rada bi nekaj nabavila, pa ne vem kaj, ponudbe pa je ogromno. Slišala sem, da zna od "nosilk na eno ramo" boleti hrbet in da je BB mogoče boljši. Ker pa ni ravno poceni, me zanima kakšno mnenje iz prve roke. No, na koncu bo glavno besedo itak imel mladič in se po možnosti ne bo želel nosit. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ponudbe je res veliko in vsaka ima svoje prednosti. Jaz sem imela tokrat srečo, da so mi prijateljice posodile ali sem dobila za darilo praktično vse kar jih je, vsaj stile.

      Nosilka za eno ramo (hotsling) je bila meni zelo všeč ko je bil še zelo micen, ker v njej lepo leži in je preprosta za "namontirat". Veliko pa jo uporabljam tudi zdaj, ko greva recimo samo nekam blizu, ali pa v trgovino, ker je tako kot da bi ga nesla na boku, le da sedi lepo v nosilki. In zelo majhna je, da jo imam lahko vedno sabo. Za daljše ture res začne boleti tako rama kot križ.

      Sleepy wrap, je super zadevica, taka mehka in udobna za oba. Jaz sem jo veliko prenosila dokler je bil v prvih mesecih. takrat se mi BB še ni zdel dovolj udoben. Na začetku je sicer rahlo težji za zavezati, ampak ko se navadij je dojenček hitro na toplem.

      BB je tudi super, udoben, kvaliteten, lepo nastavljiv, da se teža res lepo razporedi. Jaz sem z njim veliko hodila v hrib(čk)e, a sem morala vedno imeti sabo palice, ker sem se bala, da bom padla, ker nisem videla čez njega. Kar je rahlo moteče je to, da ga je težko nastaviti na svojo velikost. Ko je enkrat nastavljen je super, če ga pa nosi več oseb je pa zoprno prestavljati pasove, sploh če pri tem nimaš pomoči. Zdaj je za za daljše ture Rene že prevelik in me motijo njegov noge, pa teža ki me vleče naprej pa še ramena me bolijo.

      Boba je pa kombinacija med Bb in ruzakom za nositi na hrbtu. Kako se v njem nosi dojenčka ne vem, ga bom pa posodila kaki mamici z manjšim dojenčkom, da dobim še njeno mnenje. Teža se res lepo nese na bokih, še David ga je lahko nesel, ki ima velike težave s križem. V nasprotju z BB-jem tu med tabo in otrokom ni blaga, kar je lahko prednost, ker se lepo stiskata, ali pa slabost, če pri večjih naporih bolj švicaš, se potem ta prenese tudi na otroka.

      Če se ne moreš odločiti, prosi za pomoč Urško, ona bo gotovo zanala pomagati izbrati.

      Aja, pa poznam otroke, ki se nočejo voziti v vozičku, da se kateri ne bi hotel nositi, pa še nisem slišala. ;) Razvajenci mali. :)

      Če prav razumem je mali še lepo na toplem v trebuščku? Potem želim res prijeten porod, zdravega in najlepšega dojenčka in veliko crkljanja.

      LP, A

      Izbriši
  5. Jaz sem imela za prvo punčko en star izposojen kengurujček, za drugo pa BB ??? (se ne spomnim, katera beseda paše zdraven) carrier. Kakšna razlika! BB je enpostaven za nameščanje nase, za nameščanje otroka na katerokoli stran, zelo dolgo obdobje se ga lahko uporablja, lahko ga po mili volji pereš, pa se mu nič ne pozna, teža pa se super porazdeli čez hrbet, da ne boli.

    Meni je bilo pomembno, da sem lahko vse stvari uredila (si ga dala gor, zategnila, dala otroka vanj in potem ven) sama, brez pomoči še ene osebe. In se je super dalo. Priporočam!

    OdgovoriIzbriši
  6. Anita, hvala za izčrpen odgovor. Mali je pa že zunaj in je pri treh tednih tehtal že pet kil, tako da bo treba kar ornk deca okrog prenašat. :) To, da se nekatrei niso želeli nosit sem pa na forumih prebrala, poznam pa tudi jaz ne nobenega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo, potem pa čestitke! Vaš korenjak pa po kilah še naše prekaša. :)

      Na forumih pa itak najdeš vse sorte patronov. ;)

      Izbriši
    2. Upam, da niste kakšnih mojih travm brale na forumih... :))) Zadnjič je ena pediatrinja našemu sosedu pediatru govorila o enem "primeru", ko je otrok imel nenormalno dolgo krčke in je nenormalno veliko jokal in jokal... No, je ugotovil, da ta "primer" pozna oziroma je slišal zanj. Ga je poslušal:)))

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.