petek, 29. februar 2008

Prvi koraki

Za danes sem imela pripravljenih že cel kup zabavnih filmčkov ...

... ampak bodo morali počakati, ker se je precej nepričakovano zgodilo tole:




Pozdravljeni: Moje ime je Enej, star sem deset mesecev in devet dni in hodim. :)

Da pa ne boste mislili, da se je to zgodilo zgolj slučajno, je tu še en filmček za potrditev.




Tekom večera pa se je še ponavljalo in ponavljalo in ponavljalo...



Kot da ni že to dovolj lepo presenečenje, sem zvečer ugotovila pa še to, da sem na iStocku prodala svojo prvo fotko z naslovom

First steps (Prvi koraki). Naključje?




















Darilce od Hermine za samostojnost. :)


















Koliko je velik Enej? Tooliko!



















Pomladansko čiščenje.


















Ker lepega ni nikoli preveč, bi izkoristila to priložnost, da voščim še teti Zori za njen 14 rojstni dan. Še velik lit!

12 komentarjev:

  1. Obema čestitam za prve korake. Kakorkoli že- ti 29.februarji so dnevi, ki ostanejo v spominu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Heeeej je nardilu!!:) Čestitke Enej! Je fajn de daješ tu gor, tak vsaj nam čist zamudu taprvih pomembnih reči. Zej pa na Triglav:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke tut tet Zork še na tem blogu, in seveda teb za predana fotka!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepu, lepu. Sm šla že spat, ko ni tlu bit nobenga filmčka. Pol pa pride ata in pravi, de zdej je pa že. Pol sm pa parkrat zavrtila filmčk. Upam, da ga bomo jutr vidl v živo , kako koraca naš dic. Dans bo pa spal, al pa bo sanjal, kaku hud naokol. Lahku nuč do jutr, oziroma vidim, da je že dans.mama, st. mama

    OdgovoriIzbriši
  5. joj odličnu Enej. Škuda de se ni lih kešne par urc prej spustu, de bi ga uživu vidla, nu zej bava mogla z U. a spet na kafe pridet deva tu vidla. čestitke Eneju in seveda tebi za prve zaslužene evrčke!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem vedela, da ne bo minilo dolgo časa, ko boš shodil. Čisto malo korajže ti je manjkalo. Čestitam! Pridi kaj naokoli.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi v mojem imenu čestitke Eneju in Aniti za prve korake...

    OdgovoriIzbriši
  8. O, bravo bravo! Mokrega lupčka ob Bie za Eneja! Anita, ti pa kar tako ustvarjalno naprej... :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Oj! Čestitke Eneju in tebi Anita ravno tako. Super vama gre. Potem, če se v petek vidimo boš morala že laufat za Enejčkom.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uuuu.. cestitke..
    zej bu pa taglaun!!
    ...ful d best.. A bos sou kej z mana pa Rakah laufat:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke obema!!! :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.