sobota, 2. september 2017

Prav posebno lep Maribor in Blogsi 2017

Pretekli vikend sem se potepala po Mariboru.

Ker mi vožnja po štajerski avtocest RES ni všeč, sem se odločila, da obisk maksimalno izkoristim in združim prijetno s koristnim. Podaljšala sem ga na dva dni in organizirala še srečanje z mojimi Etsy puncami.

V petek sem tako pripravila dve srečanji, eno dopoldne eno popoldne, vmesni čas pa izkoristila za kosilo na Mariborski odprti kuhinji in sprehod po mestnem jedru in obisk Piramide nad mestom.
Še kar nekaj stvari bi si rada ogledala, a je zmanjkalo časa, zato je Maribor in bližnje Pohorje čisto pri vrhu izletniške TO-DO liste za naprej.

V soboto sem obiskala Blogsi, čeprav moram reči, da me je zelooo mikalo, da bi raje obula superge in se pridružila tekačem ali pa vsaj navijačem, ki so se povsem bljižini podili po poteh Pohorje Traila, ki je potekal isti dan.

A ker sem si res želela spoznati nekaj blogerk, ki jih virtualno poznam že zelo dolgo, sem se vseeno odločila za Blogsi.

Z največjim veseljem sem tako prvič po toliko letih virtualnega poznanstva objela in poklepetala s prav posebno mamo, blogerko in PRAV POSEBNO fotografinjo. Punco, ki zna tako lepo pisati, da ti seže do srca. Punco, za katero vem, da jo skupaj z mano dolga leta spremljate tudi vi. Prav posebno mamo, Urško Golob.

In ne samo to, da sem jo spoznala, še nekaj čudovitih fotografij je posnela.
Ker moja mama pravi, da je moja trenutna profilna fotografija na facebooku čisto nenaravna in da si nisem nič podobna, :/ Seveda, le kako bi si lahko bila, če sem bila napravljena za prav posebno priložnost, z nakodrano frizuro, z makeupom in brez očal, medtem ko sem doma večinoma s figo, brez make upa, z očali in v razvlečenih oblačili, sem se odločila, da eno od njenih fotografij uporabim za profilno fotko.

Vas pa prosim, da mi pomagate izbrati.
Če jih oštevilčimo od 1 do 5 od vrha navzdol :), s katere fotke naj se vam smejim prihodnjih nekaj mesecev/let dokler ne pobaram Urške za nov komplet?

Jaz dam prvi glas fotografiji št. 2.

Urška hvala ti!





















5 komentarjev:

  1. Jaz sem tudi za fotko št.2.
    Na njej si taka nabrita, pripravljena na nove dogodivščine.
    Tako je pač v Mariboru: ko se kaj dogaja, se ful vse naenkrat, potem pa zatišje.
    Manjkajo ti podnapisi na fotke Maribora:
    1.Na vrhu Piramide
    2.Piramida iz začetka poti, ob robu mestnega parka
    3.Del srednjeveškega mestnega obzidja iz Lenta
    4. Na trgu svobode, pri Kodžaku

    Ko boš pa spet v Mariboru, ti bom pokazala moje tekaške poti. Za pozno jesen in sončno zimo je moja najljubša ob Dravi do Mariborskega otoka. Sploh imam raje poti na severu mesta, ker so prijazni griči in je vse bolj optimistično.

    OdgovoriIzbriši
  2. Po moje 1, čeprav so vse lepe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ola, zanimiva izbira punce, na FB-ju je gladko zmagala št 4. Čeprav imam na njej ravno en tak izraz, ki mi ni preveč všeč. Ampak očitno drugih ne moti. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.