torek, 22. marec 2016

Titan in čudoviti uhani ManuelaS + Giveaway

Titan je čudovita kovina, ki jo človeško telo res dobro prenaša.
To vam lahko potrdi moj David, ki mu že leta uspešno drži ličnico na mestu,
in tudi jaz, ki imam ob vseh ostalih dragocenih kovinah precejšnje težave z uhani.

Raje se ne spominjam, kako sta mi ata in mama neke noči z nožkom neskončno dolgo odstranjevala srebrne uhane, ki so se mi zažrli v uho, jaz pa sem ob tem grizla lastno roko. Uf kako je bolelo.
V mladosti sem imela piercing tudi v popku, ki bi ga skoraj odstranila že po prvih dveh dneh. Bolelo je, gnojilo se mi je, vse do trenutka, ko so mi srebrno rinko zamenjali s tisto iz legiranega jekla. In potem.. kot da ni nič.

Dolgo sem iskala tudi take uhančke za ušesa, a je izbira zelo slaba. Vsi so strašno masivni in robati. Sčasoma sem jih vseeno uspela dobiti, a po nekaj letih enega od njih seveda izgubila.

Zdaj sem bila dolgo brez, dokler nisem pred kratkim slučajno naletela na uhančke ManuelaS.
Uhančki iz titana, ki so po vrhu še cenovno ugodni in Č-U-D-O-V-I-T-I, pa povrhu vsega še izredno kvalitetni.

Z njimi lahko kar pozabite na odstranjevanje uhančkov pred tuširanjem in pred spanjem. Če boste pozorni, jih boste opazili celo na fotografijah iz bazena. Fantastični, vam povem.

No, in ker dobre stvari zelo rada pohvalim, in ker rada priskrbim kako ugodnost za svoje bralce in bralke sem hitro pocukala Manuelo za rokav in jo povabila k sodelovanju.
Res sem bila prijetno prijetno presenečena, saj je bila takoj ZA. In to ne samo za enega od predlogov, ki sem jih ponudila. Kar za vse in to povsem brez obotavljanja.

Hvala Manuela, res si zlata!

Za materinski dan bo ManuelaS podarila ene svojih uhančkov iz titana, hkrati pa vsem bralkam ponuja še 20% popust pri nakupu v njeni spletni trgovinici.

Ker pa mamice ni brez otroka, bom tudi sama pridala svoj piskrček in podarila tablico z imenom otroka in 20% popust.

Za več informacij pa obiščite najini facebook strani:

ManuelaS  Klik, klik
All the LittleRockstars Klik, klik





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.