torek, 22. december 2015

Beremo: Pravljica o Luni

In to v slovenščini, italijanščini in v angleščini.

Ko sem se udeležila podjetniškega Start:up vikenda v Tehnološkem parku Nova Gorica, sem ob vsem pridobljenem znanju in informacijah spoznala tudi veliko zanimivih ljudi.
Ena od takih je zagotovo tudi Mojca bolj znana kot: MINI POLIGLOTINI.

Pred enim letom se je tudi sama udeležila Start:up vikenda, danes pa je že uspešna podjetnica.

Pripravila je namreč zelo zanimivo knjigo, s pomočjo katere se lahko že majhni otroci, na prijeten in zanimiv način, naučijo tujih jezikov.
Jaz sem si izbrala knjigo v zgoraj našteti kombinaciji, ponuja pa še tako v kombinaciji z nemščino in francoščino.

Zelo zanimivo pri knjigi je, da dobiš navodila za branje, glede na starost otroka, saj otroci različnih starosti tudi različno sprejemajo informacije.

Mojim fantom je zelo všeč. Enej že bere zgodbo in povezuje besede iz sestavkov v različnih jezikih. Pozna se že, da ima nekaj znanja angleščine že iz tečaja Helen Doron, ki ga je obiskoval, in nekaj znanja italijanščine, ki se jo uči pri krožku v šoli.

Z Arnejem in Renejem pa največkrat na ilustracijah iščemo živali in jih poimenujemo v različnih jezikih.

Ravno danes pa so MINI POLIGLOTINIobjavili tudi aplikacijo, ki pripomore še k zanimivejšemu raziskovanju. Tam najdete zvočne zapise pravljice in še marsikaj. Več o knjigi, o zgodnjem učenju jezikov in povezavo na aplikacijo najdete tu: KLIK MINI POLIGLOTINI Tudi za Dedka mraza še ni prepozno. :)

Jaz pa se ravnokar učim italijanščine tako kot meni najbolj ustreza: z gledanjem filma v italijanščini, poslušanjem pogovorov in branje podnapisov. Film ni glih bohvekej (ok, zanič je) ampak znanje pa srkam. Moram v kratkem spet Življenje je lepo pogledati.




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.