sreda, 25. november 2015

Še dobro, da obstaja čokolada. :)

Konec preteklega tedna sva z Arnejem spet preživela v bolnici.
Že petič letos.
Saj je vedno nekje na meji... "če bi bila iz Ljubljane, bi vaju spustili domov, tako ker ste od daleč, je pa bolje, da ste tu, če bi potrebovali kisik". Tega ni fajn slišati.

Saj v bolnici se čisto fajn počutiva, že povsem domače. Fino se lahko pocrkljava in hrana je presenetljivo okusna in tudi sestre in zdravnice so zelo prijazne.

Arne pa tak pogumen fant, nikoli si nisem mislila da bom kaj takega doživela. Sploh po tem, kar sem navajena od Eneja in Reneja. Se pa gotovo človek na vse navadi.

Namreč, revežu so morali vzeti kri za preiskave. In sicer so se tega lotili tako, da so mu v zapestje vtaknili iglo, nato pa stiskali rokico, da se je kri počasi nakapala v epruvete. In moj pogumni fantek ni niti pisnil, le z zanimanjem je opazoval dogajanje.
In ko so mu naslednji dan naredili kožne teste za alergije, in so mu zabodli v rokico 6 drobnih iglic, isto. Gotovo bo zdravnik. :)
Naslednje jutro je bil že nekoliko boljši in sva lahko odšla domov.

Vseeno pa smo morali prestaviti vikend v toplicah, ki smo ga imeli planiranega. Še dobro, da je bil napovedan sneg, ki smo ga tu v dolini, čakali in čakali, a smo ga dočakali le med dežjem. Na tleh pa niti ze eno kepo. Zato smo v nedeljo za deset minut skočili na parcelo, pogledati, če ga je tam kaj in spet se nam je močno kolcnilo z mislijo, da bi lahko hiška že zdavnaj stala, če ne bi bilo gospoda Murphya.
Snega 40 cm, suh, ravno pravšnji za plazenje in sankanje. Ko si res enostavno predstavljaš sebe, na kavču ob kaminu, s kakavom (nikoli ne pijem kakava :) v rokah, kako skozi okno opazuješ mulce ki se valjajo po snegu. V živo sem si predstavljala, kako bi jih zvečer nagnala od zunaj, čez teraso direktno v toplo kad. Aja, pa vse bi imela v nulo pospravljeno. :)

Kot bi vedel za grenak priokus, pa nama je v ponedljek dopoldne pozvonil poštar. Samo enkrat, ni bilo treba dvakrat, ker sva vedela, da prinaša čokolado. :)
Iz Rawr.si so mi namreč ponudili možnost, da med prvimi v Sloveniji poskusim novo Organsko - Vegansko - Presno čokolado in jo ocenim.

Čeprav je ponavadi tako, da mora biti človek precej prepričan v svoj izdelek, da si ga upa takole ponuditi, je vseeno malce strahu prisotnega.. kaj pa če mi ne bo všeč? Sploh Organsko - vegansko - presna čokolada?

No, ko sem si ogledala njihovo ponudbo, dileme ni bilo več. Oziroma je bila še večja. Za test so mi ponudili eno, jaz pa se nikakor nisem mogla odločiti med, meni priljubljenima okusoma, čokolada z okusom mentola in čokolado z okusom pomaranče. Kar malce ogoljufano sem se počutila, da moram izbirati. Na srečo, so mojo dilemo vzeli resno in mi poslali obe. IIii. :)

Na pokušino sem povabila še prijatljici in družno smo si privoščile vsaka po dva koščka, ostalo sem hitro skrila v omaro za večerno sladkanje na kavču.

Torej.
Čokoladi sta nam bili zelo všeč.
Res da nismo t.i. čokoholiki, ki so srečni samo da je čokolada in se potem bašejo z čokoladami, ki jim čokolada niti ne moreš reči, saj namesto kakava vsebujejo predvsem sladkor, mleko v prahu in maščobo ampak si že sicer vedno privoščimo tiste kvalitetnejše, čokolado pač. :) A sploh lahko tolikokrat uporabiš besedo čokolada v istem stavku?

Rawr čokolada vsebuje 68% kakavovih delov in samih kvalitetnih sestavin. Kakavove mase, kakavovo maslo, kokosov sladkor, lucumo, rožiče in vanilijo, vse naravno pridelane sestavine in v skladu s standardi pravične trgovine (fair trade).

Pri čokoladi, s toliko "zdravimi" pridevniki, bi človek že pričakoval, da bo moral vsaj malo trpeti okus (kot pri nekem drugem oh in sploh zdravemu slovenskemu izdelku, ki je tako zanič, da si niti slabe  reklame ne zasluži, fuj. Vem, ta stavek vam nič ne pove, ampak sem morala dati iz sebe. :))
Ampak ne, okus je odličen. Sploh mentol, mmm ravno prav močna, ravno prav pohladi v ustih. Okus po pomaraniči bi za moj okus bi lahko rahlo, rahlo močnejši. Če bi jedala samo eno naenkrat tega verjetno ne bi biti zaznala, takole  plešoč med mentolom in pomarančo, pa se druga kar malce izgubi. Konsistenca in topnost pa sta tudi povsem korektni in se zlahka primerjata z vsemi ostalimi ne-presnimi čokoladami s podobno "močjo" čokolade.

Če ste podobno naravnani kot jaz, torej tako, da zadeva ni zaključena, dokler ovitek ni prazen, vam bo všeč tudi dejstvo, da je paketek malce manjši, 60g, kar znese dobrih 350 kalorij... pha, temu se še greh ne more več reči. Temu se reče zdrava malica. :)

Dragi Rawr, z veseljem stestiram tudi ostale okuse, če želite.:)

A prej da sem jamrala? Zakaj že?










5 komentarjev:

  1. Vi imate pa res pestro letos, mi vam pa sledimo kar se tiče obiskov v bolnišnici. Samo sva imela z malim bolj zgoščene, cca 6x v dveh mesecih. Hrano imajo res dobro, sploh če vegi naročiš:) Postelje so pa definitivno bolj udobne na infekcijski kot pa na pediatrični:)
    Upam, da vam bo naslednje leto zdravje bolj naklonjeno...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojej. Ma ti obiski niso nikoli fajn. Saj de ok, če vidiš, da je vse pod kontrolo. Ampak nikoli pa ne veš. Ne bi več, hvala.

      Smo ga pa dali zdaj na zaščito, upam, da bo pomagalo.

      Izbriši
    2. Aja, posteljo sem nameravala omeniti, pa sem pozabila.
      Tisti, ki je zrihtal ta stol, bi moral en mesec spat na njej. Al pa vsaj en teden. Ker jaz si več kot en dan ne predstavljam. Sploh z bujenjem na 3h. Infekcijski je glede tega res hotel z 5*. Da lahko vsaj podnevi še kako kitico uloviš.

      Izbriši
  2. Za bolnišnico vam nisem čist nič favš, pa čeprav sta bila zato čisto blizu mene :) Za sneg takole pred nosom pa sem vam, jasno.

    Kar se pa čokolade tiče - da je okusna, ti verjamem, poskusila pa ne bom, je preveč zdravo za moj okus. Me pa vsakič znova razočara, kako zelo narobe pišejo stvari na ovitke in kje vse (napačno) uporabljajo velike začetnice :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej, upam, da bo zaščita prijela. Nam se zankrat vredu obnese (jemlje malo več kot pol leta), ne bi več bolnic ...
    Za čokolado pa hmmm, tole z manjšimi embalažami je zelo kul rešitev, ker ja, ne moreš samo načet, poskusit ... ;) ampak najbolje je pa delit, to pa gotovo! ;)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.