torek, 23. maj 2017

Eko post: Izpuhi

Ko peljem mulčke v vrtec, se tam vedno najdejo eni in isti junaki,
ki jim avto brni v prostem teku, medtem ko oni oddajajo otroke v vrtec.
Seveda so to v 99% tisti za največjimi (najmanjšimi lu..?? :D) avtomobili.

Zatorej, če jih hočete prepričati naj vendarle ugasneje motor, imam za vas en zabaven predlog, ki preverejno deluje. :)

Vprašajte nedolžno:

"Hej, a ti avto ne vžge?"

Odgovor bo gotovo nekaj takšnega: "Seveda mi! Kako da ne?"

"Aja, ker ga vedno pustiš vžganega, ko pelješ otroka v vrtec.
Sem mislila, da obstaja kak dober razlog."

Potem mu lahko razložite, da poleg tega, da smrdi in da mu ga lahko kdo ukrade, pa še sam bo kriv za to (hi, hi.. še mene mika, da bi jim ga kam premaknila. :)), porabi v petih minutah toliko bencina, kot ga sicer porabi v enem kilometru. (Vem da sem to enkrat nekje prebrala, recimo da drži).





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.