ponedeljek, 13. julij 2009

Korzika 2009

Čeprav smo tak dopust načtrovali že lani, nam je šele letos uspelo uresničiti ga.
Plan je bil preživeti 12 čudovitih dni na čudovitem otoku lepot. Želeli smo videti kaj več kot le plaže, vendar se nismo omejevali z natančnim planiranjem, in smo se prepustili trenutnemu navdihu.

Ker se nam je zdelo, da bo za Eneja lažje, če se vozimo ponoči smo rezervirali trajekt, iz Livorna proti Basti za ob 9.00. Na račun prazničnega četrtka, smo podaljšali počitnice in izkoristili ugodnejšo ceno trajekta (82 eur). Od doma smo odrinili ob 0.33, po dolgem dnevu pakiranja in pospravljanja in prekratkem, komaj pol urnem počitku - ne priporočam. David je pridno vozil, jaz pa navljub utrujenosti nisem mogla zaspati, zato sva morala med potjo kar nekajkrat počivati. Enej pa je mirno prespal celo noč.

V Livorno smo prispeli ob 7.10 in že čez par minut smo lahko zapeljali avto na trajekt. Po priporočilih znancev smo izbrlai linijo Moby, ki ima na trajektu super igralnico namenjeno otrokom. Enej je takoj zavil vanjo in z Davidom sva lahko izmenično drnjohala na udobni klopi v bljižini in super preprogi v igralnici kjer so med vožnjo predvajali Ice Age. :)

Ko se je Enej naveličal igralnice se je odpravil na ogled punc. Takoj se je zagledal v simpatično desetletno Violo in prav hitro jo je moj mali Casanova tudi osvojil in nato v njeni družbi preživel večino poti in prav žal nam je bilo ko sta se morala golobčka v Bastii posloviti.

Po pristanku v Bastii ob 13ih smo se že kar utrujeni, spet po priporočilih prijateljev odpeljali do kampa San Damianu v neposredni bljižini, kjer smo z nekaj začetniškimi težavami postavili šotor in ostale pripomočke za kampiranje, si na hitro pripravili kočerjo, namočili pregreta telesa v, takrat še precej hladno, morje, nato pa hitro pod kovtre in spat. Spali smo od 8 do 8.