petek, 16. februar 2018

Arne drugič

V prejšnji objavi, sem malce na pamet napisala, da je Ane velik 103.

Do številke sem prišla tako, da sem k enemu metru, ki ga je imel za prvi maj (ko smo šli v Gardaland je meja za plačilo vstopnice 100 cm :)) nekako na pamet prištela še tiste tri centimetre, za kolikor se mi je zdelo, da je zrasel.

Pha, kako sem se motila.

Včeraj sem jih postavila pred zid.

Arne 109.
Rene (za prvi maj 120) zdaj 128
Enej (za prvi maj 139) zdaj 144.

Pa še eno pomembno Arnejevo lastnost sem pozabila omeniti.

Njegove okrajšave.
Vse besede vedno krajša spredaj.

Palica je PALA
Ko mu rečem, da palica ni pala ampak palica pravi, "Ja, sam lohk se reče pa tud pala." :)
Evrokrem je EVRO
Avokado je lahko AVO


Pa za noben denar se ne spomnim še katere od njih. Ampak jih ima cel kup. Pa vedno krajša na začetku, če se ne da, pač ne krajša.






Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.