sreda, 15. februar 2012

Spravi se, jebenti, že spat!

Danes sem se čisto slučajno že dvakrat srečala s to knjižico.

Najbolj zabavne so tiste stvari s katerimi se lahko poistovetimo kajne? :)

3 komentarji:

  1. :)))) Sicer za moj okus malo prevečkrat omenja jebenti (pa sicer mi to in še kaj prevečkrat uide), ampak luštno. Jaz lahko še na psa to projeciram ali pa predvsem na psa :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Mami, lupčka,..
    Mami, objemčka,...
    Ati, lupčka,..
    Mami, pazabla si me spount za lulat,..
    Mami, trebuh me bali,
    Mami, ne najdem tigra,
    Mami, paglihi mi deka,

    in tu v tej fazi nekje, je jebenti že čist premila kletvica. Takrat res paše poznat že kakšno fajn bel sočno. :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No Jonas je to malo bolj ZAČINIL
      http://www.youtube.com/watch?v=iIChB0J_9Ls

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.