ponedeljek, 20. februar 2012

Smučarji

Ja pretekli teden je minil kar s smučarkem stilu.

S torek sva namreč na smučišču dobila Ninin SMS, da se od torka do petka, na smučišču Javornik odvija smučarski tečaj za take nadobudneže kot je Enej. Hitro sva poklicala še Urbanovo mamico in se dogovorili, da se ga udeležimo.

V sredo je pihalo tako močno, kot da bi bili na Wajdowski strani hriba in kar nisem mogla verjeti, da kaže termometer samo -2. Ampak malčki se niso dali in niso obupali. Mene je pa tako prezeblo, da sem smučke, ki sem jih imela v avtu, zvečer pospravila v klet. Kar se je izkazalo za slab(š)o potezo. Saj so bili fantje in punce v četrtek nagrajeni s fantastičnim vremenom. Toplih sedem stopinj, brez sapice in brez oblačka. Jaz pa sem namesto, da bi vijugla, na toplem sončku srkala Radler, not bad at all.  In tudi v petek je bilo odlično.

Enej je bil po znanju ravno nekje na sredi med ta velikimi, ki so bili na talerčkih in med ta malimi, ki so se učili osnov na zajli. Učil se je s ta malimi, tako da se je predvsem dobro naučil osnov. Jaz pa sem ugotavljala, da se je spet potegnil. Premajhna čelada, premajhne smučke, premajhne palice, hmm pa (še vedno) prevelika bunda. :)


Avijončki

Vedno nasmejana Nina



Za konec ga je Nina peljala še na talerčke

Pravila moramo poznati



Dodaj napis


3 komentarji:

  1. Tudi mi smo ugotovili, da je res zrastel, saj so mu palice od lani premajhne. Pancarje in celado pa je tako ali tako rabil novo. S smuckami imamo mir se eno leto :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz pa na tem mestu lepo pozdravljam Nino. Vedno, ko slišim Anito, ko kaj pove, se spomnim še na Nino. Pa na Anjo:)

    No, pa Anita, vam tudi lep pozdrav:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Petra, tudi vam pozdrave.
    Ta vikend je le malo manjkalo pa bi se znašli na vašem koncu.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.