torek, 21. februar 2012

Ninđa dželva

Enej se je odločil da bo letos ninđa dželva in ni bilo variante da bo karkoli drugega.

Najprej sem se odločila, da bom kostum naredila sama, kar je precej optimistično, glede na to, da kaj drugega kot gumbke ne znam (ali nočem znati) šivati. Potem sem kaj kmalu nad tem obupala in le kupila kostum. Žal pri nakupu nisem bila pozorna in sem kupila kostum Unika TTI. Čeprav sem se že pred leti zaklela, da od te firme ne kupim ama ništa, ker čeprav cel svet uvaža iz Kitajske, ti uvažajo še za Kitajske razmere najcenejšo robo, ki je vedno krš od krša in običajno ne izpolnjuje niti najosnovnejšega namena.  In tudi tokrat je bilo tako. Oklep ni bil niti podoben oklepu, trak za oči je bil iz tako mehkega materiala, da se ga sploh ni dalo na-montirati na oči. Če ne bi vedela, da bom Eneju srca iztrgala, bi ga nesla nazaj. Tako sva ga samo popravila.

Oklep sva naredila nov iz papirmašeja in pobarvala z akrilnimi barvi, trak za oči pa sva izrezala iz flisa.
Mislim, da je kar dobro uspelo. Enej je bil vsekakor zadovoljen. To je pa itak vse kar je pomembno. :)





5 komentarjev:

  1. Krasen kostum in vidim, da je dželva navdušena :) Važno, da je veselje. Ker sta pa še sama nekaj naredila, je pa sploh kul.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kakšna huda dželva!!! oklep je pa super!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Enej, špica si, povej mami, da sta tole super naštudirala! Moram reči, ena lepših fantovskih mask, definitivno 5 zvezdic ★★★★★

    OdgovoriIzbriši
  4. Kostum? A ni to taprav ninđa trtl?

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.