petek, 17. februar 2012

Moje Zofijino krilo

Komaj čakam na poletje, da bom lahko šminkirala naokoli v Zofijinem krilu.
A ni šeksi?

Zofija, hvala. Res si mi pripravila čudovito presenečenje.
Če bi tudi vi tako krilo, pa Zofija, ko ima čas, šiva tudi po naročilu.

Spredaj

Zadaj



7 komentarjev:

  1. hmm, vedno naredim isto napako :))) v bistvu je tisto, kar imaš spredaj, zadaj in obratno :)))
    sicer pa krilo lahko nosiš kakor želiš...ti je v pasu prav?

    OdgovoriIzbriši
  2. V bistvu sem ga vrtela, dokler se mi ni zdelo, da mi naredi najlepše noge. :)
    V pasu mi je mogoče malenkost preširoko, ampak that's good news. (Sem se zgrozila, ko sem videla koliko materiala rabi moja rit.):)
    Če bom do poletja še kako kilo zgubila te bom pa prosila za rahlo ožanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super. ker vedno na narobno stran listek našijem :))) za ožanje pa ni problema-z veseljem!!

      Izbriši
  3. :)) Super zgleda.

    Pa ful maš lepe noge. A se to spodobi pisat na blog? :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenks, pa tenks?

      Sem ravno zadnjič razmišljala, kako smo smešni.
      Recimo da se strinjam, da so moje noge ok. Kar ne pomeni, da sem nanje ponosna in jih razkazujem, sploh ne.
      To pomeni, da jih ignoriram in so zame povsem nepomembne.
      Imam pa velik problem s trebuhom in to pa povsod opazim. Moj me grozno živcira, na drugih se mi zdi pa grozno lepo ko imajo lepo ploščate. Vsi ostali deli telesa me pa sploh ne ganejo. Lahko so gospe suhe, ravno prave ali debele, so mi povsem simpatične, glavno da imajo raven trebuh. :)

      Izbriši
    2. Anita, kar se nog in trebuha tiče, se lahko poistovetim. Krilo je pa sploh čudovito, podobno mojemu ;)

      Izbriši
  4. Ah, srečnice. Kaj bi dala za vaše noge. No, pa za raven trebuh tudi:))

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.